AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 For 1,5 års tid siden valgte jeg og daværende samboer å avslutte vårt forhold etter 10 år. Vi har et felles barn på 4 år. Samarbeider godt og føler vi har løst bruddet på en sivilisert og konfliktfri måte. Året har blitt brukt til å etablere seg på nytt og ivareta vår felles sønn på best mulig måte. Samtidig har jeg brukt mye tid på meg selv og prosessen det har vært ved å gå igjennom bruddet. Har kjent på alle følelser og vært langt nede i kjelleren. Jeg føler ting begynner å komme på plass, både praktisk og emosjonelt. Jeg har ikke datet på årevis og er ganske rusten i dette gamet. Har ikke lyst å laste ned Tinder, da jeg ikke ønsker useriøse forespørseler om tilfeldig sex osv. Jeg har ikke behov for å kaste meg inn i et nytt forhold, men ønsker å kjenne litt på følelsen av å treffe nye mennesker. Hvordan fungerer dating nå tildags? Og til dere menn: Er det dealbreaker å date en dame med barn, som ellers har alt på stell? Til dere som har vært i liknende situasjon, kom gjerne med tips og råd til hvordan man skal komme seg igang på datingfronten. For jeg er helt rusten! Kan sies at jeg har god økonomi, egen leilighet og god jobb. Selvstendig og klarer meg fint selv. Anonymkode: 5c575...d48
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Om en dame har barn eller ikke er stort sett ubetydelig. Hvor godt du kommer til å lykkes med datingen vil nok i større grad defineres av alder og utseende, og i særs liten grad at du har barn. Anonymkode: 270d6...b33 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Alder kan være lurt her, det er litt ulikt om du er en dame på 26 med barn eller 36. Det er også i forhold til hvor det er mulig å møte potensielle partnere. Anonymkode: 82e3d...fb3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Lurer på det samme som deg. Har så vidt forsøkt meg på Tinder, ble rett og slett litt satt ut. Tror det vil være ganske tidkrevende å finne noen som en har lyst til å treffe der… Anonymkode: d11db...3a3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 Match og Sukker er verre, der kan hvem som helst gris ta kontakt. På Tinder på det foreligge en gjensidig interesse for å chatte med hverandre. Du kan jo evnt prøve Bumble. Anonymkode: 78aad...0f5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 Jeg er 32 år. Holder meg i god fysisk form, vil selvs si at jeg er pen men normal. Ikke Botox og injeksjoner. Har inntrykk av at mange menn syns det er tiltrekkende med ting som er fikset på. Mulig jeg tar feil men.. TS Anonymkode: 5c575...d48
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Jeg var i samme situasjon som deg, men jeg brukte to år på å komme meg på datingmarkedet. Brukte Tinder. Fikk veldig god kontakt med en mann, som jeg fremdeles treffer nå 6 mnd. etterpå. Men vi tar det superseint, siden vi begge har barn som vi ikke vil involvere før vi er helt sikre på at dett er noe vi kan tenke oss å satse helt på. Jeg opplevde at hverken barn eller alder har vært en dealbraker, så lenge man er ærlig på hvilke kort man sitter på. Men at de som er seriøse leter etter selvstendige, økonomiske og stabile damer. Utseendemessig er det så individuelt hva man tiltrekkes av. Anonymkode: 352da...dd2 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #9 Skrevet 3. februar 2022 Jeg vet du spør menn, men jeg er en kvinne (under 30 vel og merke)! Har et barn på rundt 2 år og jeg har ingen problemer med å finne noen. Her er det jeg som holder tilbake på å inngå noe seriøst! Dating går som en lek, og første jeg møtte har jeg en greie med enda. Han vil mer, jeg vil ikke ha noe seriøst enda (noe jeg er ærlig om, men jeg er med på å se hva som skjer senere)! Så tviler på at barnet i seg selv er en dealbreaker. Kommer jo an på hvor attraktiv du er som menneske (både personlighetsmessig og mange ganger utseendemessig. Er nok alltid noen som kommer finne deg attraktiv) Anonymkode: 3a0ff...d5d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #10 Skrevet 3. februar 2022 Man kommer ikke utenom at menn er veldig visuelle. Ser du bra ut i menns øyne spiller alder og om du har barn veldig lite inn. Da vil du få mye oppmerksomhet, og jobben blir å finne de seriøse som du matcher godt med, som er villig til å være der for deg på sikt også. Du må jo selv se på om du har møtepunkter der du kan komme til å møte single menn. Hvis ikke så er det vanskelig å komme utenom nettdating. Og der finner du både seriøse og useriøse på alle plattformer, akkurat som du gjør ute på byen. Anonymkode: 82e3d...fb3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå