Gå til innhold

hvor mange har du gitt oralsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøv en rusbruker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 8.49):

spurte en annen dag hvor mange folket har hatt sex med… vell, skulle heller spurt hvor mange som har får oralsex av deg…. jeg selv har sikkert 15. 

Anonymkode: 9ebdf...8fa

fire av de 39 jentene jeg har ligget med. oral er som å knulle uten gummi. kun i forhold.

AnonymBruker
Skrevet

2

Anonymkode: bb4d2...fac

Skrevet

Alle untatt ho Lise, hun likte å fise😅

Gjest loveli
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 15.14):

Jeg har nok hatt sex med minst 150 menn, kvinner, transer, men jeg suger/slikker de ikke. For meg er det motbydelig å suge noen jeg ikke har vært sammen med ei stund. 

Sex med ONS har vært for min nytelse, ikke andres. 

Jeg har kun sugd mannen min. Og det liker jeg veldig godt. 

Anonymkode: 6fd08...fa1

Du har hatt lesbesex uten oralsex?

Jeg har gitt oralsex til omtrent halvparten av de jeg har hatt sex med. 4stk? 

For meg er det viktig at jeg har lyst til å gi oralsexen, ikke gjøre det på plikt. Så det har vært forskjellige grunner til at jeg ikke gav, f.eks. at jeg ikke fikk eller fordi jeg ble usikker fordi sexen ikke var så bra. Han ene var for submissiv til at jeg følte det hadde vært gøy, det morsomste er å suge bestemte herremenn som deltar med hender, hofter og ord og handling når du suger. 😛

AnonymBruker
Skrevet

Flere enn deg lol 🤡

Anonymkode: b6741...3cd

Skrevet

Jeg har helt ærlig aldri ført regnskap over hvor mange jeg har sugd, men jeg har vært seksuelt aktiv siden jeg offisielt ble gammel nok, og er nå 31, så det har blitt "noen", kan du si. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fire, kanskje? Er ikke spesielt glad i oralsex, så har det sjelden utenfor forhold og sjelden på eget initiativ.

Anonymkode: d45b3...bef

AnonymBruker
Skrevet

7 menn, og 6 av dem i lengre forhold/ff, kun 1 på ons. Liker ikke å suge ukjente så har holdt meg nesten utelukkende til de faste mtp suging. Jeg har ligget med 33 menn så veldig mange jeg ikke har sugd. 

Anonymkode: 01121...b75

Skrevet

9 stykker, kun de to siste jeg har likt å gjøre det på da

AnonymBruker
Skrevet

3, to i forhold og en kun som en avsuging. 

Anonymkode: c42b9...93d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...