Gå til innhold

Normalt å lade ny Apple Watch daglig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er det noe feil med den? Jeg har snakket i den 30 sek i dag, ellers bare fått varsler fra apper. Det er tredje dag jeg bruker den, og jeg må lade hver dag.

Jeg er dog ikke sikker på hvordan jeg skal se om den er fulladet, men har lada 2t+ hver dag.

Anonymkode: 8baba...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør skru av "always on display", da sparer du noe strøm. Jeg lader min annenhver dag, og jeg kjøpte min for 2-3 år siden. Høres unormalt ut at du skal lade så ofte, men jeg har slått av omtrent alle varslinger bortsett fra de aller fleste, samt "always on display". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (12 minutter siden):

Hvilken modell er det?

Apple Watch Series 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (7 minutter siden):

Du bør skru av "always on display", da sparer du noe strøm. Jeg lader min annenhver dag, og jeg kjøpte min for 2-3 år siden. Høres unormalt ut at du skal lade så ofte, men jeg har slått av omtrent alle varslinger bortsett fra de aller fleste, samt "always on display". 

Takk, prøver i morgen. Skal også prøve å slette noen apper. Overførte alt fra tlf automatisk, men trenger egentlig bare 5-6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har modell 6, og lader 2 til 3 hver dag. 

Anonymkode: 19f03...f88

Flere ganger daglig? 🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg ha prøvd å deaktivere alltid på funksjonen på skjermen. Kanskje justert ned lysstyrken om du synes det er greit. Om du har modellen med eSIM så bruker den mer strøm når du ikke har mobilen i nærheten. Og om du ikke bruker Siri på klokka kan du slå den av.

Men ut over det reklameres det med at klokka skal være en dag +. Ikke mer. Så du må bok beregne å lade den daglig. Er du heldig kan du nærme deg nesten to dager med tipsene over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min klarer to om det er stille på telefonen, det er sjelden. 

Anonymkode: 94bfa...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jo 18 timers oppgitt batteritid, så det er jo ikke veldig unaturlig å måtte lade. Pleier å lade den over natta, eventuelt like før jeg legger meg om jeg skal bruke den til søvnsporing.

Anonymkode: f37d5...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må åg det.. har nesten ingen apper eller varsling på. kun mail,messenger,anrop og sms. Jeg trener aldri😅 min mann har garmin-klokke, trener 4 ggr i uka å har alt av apper og varsling på.. tar ofte tlf med den.. han lader en gang i uka…! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må lade hver dag ja.

Har like ny klokke som deg. Har også nyeste iPhone. Lades hver dag.

Det eneste som apple har klart å gi god batteritid er Mac. Litt morsomt. For husker da jeg hadde vanlig pc, og Samsung telefon i 2014 før jeg gikk over til apple. Vanlig pc måtte lades hele tiden, macen min holdt i 3 dager uten lading med heftig skolearbeid og surfing - men min Samsung Galaxy kunne lades hver 3. dag. De klarer jo få til uovervinnelig lang ladetid på MacBook, men iPhone, iPad, iWatch osv må lades hele tiden. Hvorfor? 

Jeg bruker forøvrig klokka kun til trening. Slått av bluetooth osv. 

Endret av shab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...