AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Hei. Fant en kul rett ved siden av brystvorten, for noen uker siden som ikke har gått vekk. Har bestilt lege time. Men, blir jo ekstremt bekymret for om dette kan være en kreftsvulst. Noen som har vært borti lignende som på bilde ? Anonymkode: 7d78b...60d
Teyla Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Kan se ut som en betent hårsekk. Har hatt det på samme sted. Åpnet seg til slitt og fikk klemt ut, er helt borte nå. Men det tok flere uker. Lurt å dra til legen uansett, men kan altså være helt ufarlig 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Jeg sliter med kviser, og får ofte kviser (eventuelt betente hårsekker om brukeren over meg foreslår), som ser akkurat ut som det. Er den vond/øm å klemme på? Det pleier mine å være. Eller var den vond/øm å klemme på når du først fikk den? Hvis ja, kan det du har nå være et slags arr som bare trenger litt tid på å gå vekk. Mine kan ta flere uker før de går vekk. Jeg tror absolutt ikke du trenger å være bekymret. Som sagt, jeg får sånne hele tiden, aldri vært noe farlig for meg. Men å få den sjekket hos lege bare for å være helt sikker er nok veldig lurt, spesielt siden du ikke har opplevd dette før. Men ikke bruk energi på å bekymre deg i allefall, det er mest sannsynlig bortkastet energi - i tillegg til at det ikke hjelper uansett hva årsaken til kulen er. Anonymkode: ff0d4...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Ser ut som en kvise. Anonymkode: b64ff...745
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå