AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Ble kjent med en fyr gjennom Facebook for tre uker siden. Etter ei uke med teksting kjørte han til meg for vårt første date. Han er for høflig og ikke noe tullete, tøysete. Viser ingen humør. Men ser ut som han e interessert og jeg liker at han er høflig. Vi bestemte at jeg skal dra til han denne gangen for overnatting om 2 uker. Vi bor flere timer unna hverandre og begge har barn, dermed store tidsrom mellom hver date. Han har bestilt Airbnb til oss med to soverom for en helg og jeg har allerede fikset flybillettene. Men gruer meg veldig for hvordan dette skal gå. Samtalene våre er fortsatt tørre, vi snakker om været hver gang. jeg har prøvd å spøke litt med ting her og der for at isen brytes men nei, det har ikke skjedd noe endringer. Blir ikke noe sex siden vi avtalte at vi skal sove i hvert vårt rom og at vi skal ta ting med ro. Han har kommet med forslag at vi kan se på film, gå ut på spasertur på kvelden, sette på musikk og danse sammen, men jeg gruer meg fortsatt om hvordan alt dette skal gå og at ting ikke skal bli kleint og kjedelig. Vi er over 30 begge to. Noe tips? Anonymkode: 5c440...ae9
Gjest loveli Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 En mann uten humor? Stakkars deg! Men det kan være han mykner etterhvert. Det er jo risikabelt å avtale å være sammen så mye så fort, men det kan også gå greit. Har selv opplevd at en date ble til overnatting en hel oval helg. 🤗
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Tok du kontakt med han på Facebook? Anonymkode: c275d...a08
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tok du kontakt med han på Facebook? Anonymkode: c275d...a08 Han som tok kontakt først, om det var det du mente. Anonymkode: 5c440...ae9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 Jeg gjorde det. Gikk veldig fint faktisk. Vi snakket veldig mye på forhånd da, hva vi gjorde dersom ting ikke stemte. Heldigvis gjorde vi ikke det, fikk en fin helg sammen. Føl på hva du ønsker å hvis du gjennomfører så er mitt tips å snakke om hva man evt gjør om kjemien ikke er der. Anonymkode: 56db3...a5e
Engel Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Jeg tenker at hvis du gruer deg mye så skal du ikke gjøre det. Kan du feks overnatte et annet sted, og legge opp til bare kortere treff?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 Hadde jeg aldri gjort...eller turt. Anonymkode: 996b5...125 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå