@lfa Skrevet 13. oktober 2002 #1 Del Skrevet 13. oktober 2002 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. oktober 2002 #2 Del Skrevet 13. oktober 2002 Uffda @lfa... Hvorfor gråter du?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. oktober 2002 #3 Del Skrevet 13. oktober 2002 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Gråter sammen med deg, jeg, @lfa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilykid Skrevet 13. oktober 2002 #4 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg gråter også i dag....... uten grunn, til og med...... *SNUFS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 13. oktober 2002 Vå får snufse sammen... :cry: :cry: :cry: Alle som føler for å være med, er velkommen... :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. oktober 2002 #6 Del Skrevet 13. oktober 2002 @lfa: Hjalp det litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. oktober 2002 #7 Del Skrevet 13. oktober 2002 Men @lfa liten da - hva er det? *trøster @lfa masse masse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 13. oktober 2002 Takk... det hjalp... litt... :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. oktober 2002 #9 Del Skrevet 13. oktober 2002 Vet ikke helt hva jeg skal si, så jeg hentet hjelp, jeg: http://home.online.no/~arnlaugh/glede_sorg.htm Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 13. oktober 2002 Åååå.... nå gråter jeg enda mer... :cry: :cry: :cry: Det passet perfekt.... Men jeg liker ikke å være trist og lei.... Og jeg liker slettes ikke situasjoner der man ikke vet hva man skal gjøre.... eller hva som egentlig skjer... :cry: :cry: :cry: Men diktet var nydelig... takk igjen... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. oktober 2002 #11 Del Skrevet 13. oktober 2002 Nei, å være trist og lei er vondt! Men det hjelper på det vonde, tror jeg, å tillate seg å ha det vondt en stund, gråte og gi seg tid til å være trist. ..så plutselig en dag er man ikke fullt så trist og lei lengre.. Klemmer fra Vibeke (glad du likte diktet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 13. oktober 2002 Huff, jeg er til og med irritert på meg selv, fordi jeg er trist og lei. Selv om jeg vet at jeg har lov til å være det... Akkurat nå virker det som alle rundt meg bare tenker på seg selv, men glemmer at jeg også faktisk har følelser. Dessuten sårer det noe helt forferdelig når du tar personen du elsker, i å lyve gang på gang... Hvordan kan man stole på en person som er såå "flink" til å lyve, og som heller vil lyve enn å miste meg... Det er ikke noe logikk der!!! :evil: Hvis alt blir bedre en dag, så velger jeg heller å komme tilbake den dagen alt er bra igjen... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 13. oktober 2002 #13 Del Skrevet 13. oktober 2002 Ojda, @lfa! Dette var ille.. Hjelper det lite grann men en *MEGAKLEM?* Ikke så mye kanskje, men jeg mener det virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. oktober 2002 #14 Del Skrevet 13. oktober 2002 Du har sikkert tenkt på det allerede eller kanskje til og med gjort det; men jeg sier det likevel: kan du ikke ringe en god venninne/venn, ringe mamma/pappa eller en eller annen du kan få snakket med om at du er deppings? Hvis ingen vet du er trist og lei, er det ingen som kan få trøstet deg eller støttet deg - og alle tror du er ZTÅLKVINNEN som fikzer alt og ikke har følelzer! Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 13. oktober 2002 #15 Del Skrevet 13. oktober 2002 Stor klem til deg, @lfavennen! Tenker masse på deg i kveld :kgsmil: Også slår jeg dusten i hodet med balltreet... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg liker egentlig ikke å snakke om at jeg er deppa... Ikke til venner og familie.... Er bare sånn det er... :oops: Men uansett, klemmer, megaklemmer, balltre osv hjelper faktisk. Takk, takk! Klemmer og megaklemmer uten balltre tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. oktober 2002 #17 Del Skrevet 13. oktober 2002 :o Så jeg et smil? Smilte du litt? Litt sånn ? Synes du skal være ganske :evil: og litt litt til, altså. Depping er en alvorlig sak! Seriøst! Vibs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 13. oktober 2002 #18 Del Skrevet 13. oktober 2002 Send meg en PM, mail, eller ring meg om du skulle føle for det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 16. oktober 2002 #19 Del Skrevet 16. oktober 2002 Uffa vennen jeg såg ikke dette her før nå! Håper at du har det bedre nå lille venn, og du ta så ring meg hvis du vil prate eller jeg er på msn Kjempe kooooooos til deg vennen min, håper at du ikke er lei deg lenger............ *Kleeeeme @lfa lenge og forsiktig* (og litt hardt også siden jeg savner deg såååååååå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ååååååå.... dere er såå skjønne.... :oops: *klemmer alle sammen leeenge tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå