Gå til innhold

Veldig spisse s-er auditivt

Fremhevede innlegg

Skrevet

https://www.vg.no/#/video/232214/se-sier-nei-til-prvelslatelse-av-22-juli-terroristen?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_campaign=overlay-main-android

Jeg reagerer veldig på at reportere, journalister og folk generelt i media i enkelte tilfeller har veldig spisse s-er. Hun som er reporter i linken jeg har lagt ved har så spisse s-er at jeg får vondt i ørene og jeg sliter med å høre henne snakke.

Er det flere som sliter med dette? Uansett hva jeg hører på så er dette ofte et problem for meg. Er det noe jeg kan gjøre for å minske ubehaget? Må jeg har lydfiltrerende øreplugger?

Anonymkode: 7ced9...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linken din sender meg til VG forsiden, så det sier meg ingenting. Er det stemt S du mener? Sånn påtatt kleint som Ari Behn snakket?

Eller mener du at S-ene blir mye høyere i mikrofonen slik at det er mer støy enn resten av talen?

Skrevet
Minya skrev (3 timer siden):

Linken din sender meg til VG forsiden, så det sier meg ingenting. Er det stemt S du mener? Sånn påtatt kleint som Ari Behn snakket?

Eller mener du at S-ene blir mye høyere i mikrofonen slik at det er mer støy enn resten av talen?

Du må vente på at linken laster, så kommer du til et klipp av rettsaken til ABB. Veldig uheldig at det var den saken jeg fikk som eksempel da, men det var så ekstremt tydelig på hun damen som presenterer saken.

Anonymkode: 7ced9...065

Skrevet

Jeg har samme problem!! Skjærer i ørene når de sier S!!

Anonymkode: 7518c...06c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...