Gå til innhold

Dateapp for incels og incelinner ;)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jo en god del av dere her inne. Så hvorfor ikke starte en egen dateapp bare for dere, så kan dere treffes og kose dere istedet for å hate hverandre. Da vil dere jo ikke være incels lenger. Grei løsning vel :) 

Anonymkode: ffa8a...b87

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva en incel er. Hva er det?

Skrevet

Genialt! 

Anonymkode: 28541...cbd

Skrevet

Hvor mange incel-tråder har du tenkt å opprette i dag, lille jomfrugutt?

Anonymkode: bbd71...a04

• Hjerte 3
Skrevet

Se for deg hvor mange bimboer å fjellvandrere med bekreftelsesbehov som hopper over til den appen 

Anonymkode: 99169...7dc

• Liker 1
Skrevet

Det ville vært en app med 99.99% menn. Og 0.01% damer som mener ingen av mennene der er attraktive nok for dem. Litt som tinder, men enda mer ekstremt

Anonymkode: d2518...b9f

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det ville vært en app med 99.99% menn. Og 0.01% damer som mener ingen av mennene der er attraktive nok for dem. Litt som tinder, men enda mer ekstremt

😂

Anonymkode: 9af11...8ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor mange incel-tråder har du tenkt å opprette i dag, lille jomfrugutt?

Anonymkode: bbd71...a04

Ha ha, altså jeg forstår hvorfor du tror jeg er den samme som har laget de andre trådene, men det er ikke meg. Jeg er bare en som er så utrolig lei av å lese all klagingen til incels, tenkte gi dem et lite tips. De vil jo ikke høre på råd om å være litt mer vennlige innstilt og hyggelige slik at de faktisk kanskje kan få seg en partner, det er bare syting om hvor urettferdig alt er og hvor synd det er på dem. Så om de hadde en app hvor de kunne snakke med en av motsatt kjønn i samme situasjon, kanskje det ville løst seg. 

Det var uansett litt ironisk ment fra min side, da jeg har sett hvor nytteløst det er å komme med noen konstruktive råd, men det kunne jo hende det var noen som ville tenke seg litt om, tenkte jeg, men ser ikke slik ut.. Bare se på sitatet under..

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

men det kunne jo hende det var noen som ville tenke seg litt om, tenkte jeg, men ser ikke slik ut.. Bare se på sitatet under..

Og du tror ikke det sitatet nevner er det som ville ha skjedd?

Anonymkode: 9bd8c...5b3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er jo en god del av dere her inne. Så hvorfor ikke starte en egen dateapp bare for dere, så kan dere treffes og kose dere istedet for å hate hverandre. Da vil dere jo ikke være incels lenger. Grei løsning vel :) 

Det er noen som har lagd det. Kalles fruktbar appen eller noe. Det er bare for de som kan og vil ha barn. 🥴 er om det på nrk.

Anonymkode: 60be4...fbd

Skrevet

At incels og femcels rotter seg sammen i et lukket miljø kan vel umulig være bra. 

Dette er jo mennesker som trenger å komme seg ut å eksisterende blant sosialt fungerende mennesker. Om du nå er en incel som er sint fordi du ikke får de diggeste damene, eller om du er en femcel som er bitter og sur på menn fordi de ikke forstår datingdynamikk og at man ikke får bra menn når man er uattraktiv og kjedelig. Så er det i begge tilfellene noe man selv har valg. 

Anonymkode: d2ff0...0dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

At incels og femcels rotter seg sammen i et lukket miljø kan vel umulig være bra. 

Dette er jo mennesker som trenger å komme seg ut å eksisterende blant sosialt fungerende mennesker. Om du nå er en incel som er sint fordi du ikke får de diggeste damene, eller om du er en femcel som er bitter og sur på menn fordi de ikke forstår datingdynamikk og at man ikke får bra menn når man er uattraktiv og kjedelig. Så er det i begge tilfellene noe man selv har valg. 

Anonymkode: d2ff0...0dd

Ja du har vel rett i det. Intelligensen må jo generelt sett, være ganske lav for å ende opp som incel, så samtale med motsatt kjønn med samme problemstilling vil nok ikke hjelpe. Når man skylder på alle andre mens man selv stiller samme krav og ikke makter å innse det. Det hadde jo vært så enkelt om de bare kunne funnet hverandre og startet et forhold sammen. Nå mener jeg de som er sinte incels, type "det er urettferdig at jeg ikke får de peneste" ikke de som bare er ufrivillige enslige da, må understreke det. Det er mange par av type mennesker som ser helt vanlige ut, de (incels) trenger bare se seg rundt for å innse dette, men de nekter, fordi de skal ha modeller. Om ensomhet virkelig er problemet deres, så trenger de bare å ha realistiske forventninger, så løser det seg. Det var poenget. Men når det virker som det er helt umulig å forstå dette, så får de bare fortsette i samme tralten og bare være ensomme da. Skulle bare ønske de sluttet med dette tullete hatet og våknet opp og innse at de helt sikkert kunne finne noen med en fantastisk personlighet, det er jo til syvende og sist det som teller i lengden uansett. Alle er selv ansvarlig for sin egen lykke. Uansett utseende. 

Gjest AprilRyan
Skrevet

Ja, det hadde sikkert vært en stor suksess. Ingen med vettet i behold hadde registrert seg der fordi som anonym over her skriver så hadde det egentlig bare vært menn der og det å identifisere seg som en incel er ikke akkurat noe som trekker damer.

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Det var uansett litt ironisk ment fra min side, da jeg har sett hvor nytteløst det er å komme med noen konstruktive råd, men det kunne jo hende det var noen som ville tenke seg litt om, tenkte jeg, men ser ikke slik ut.. Bare se på sitatet under..

22 hours ago, AnonymBruker said:

Så du tror ikke dette ville skjedd? Gjerne utdyp hvordan du mener brukermassen ville blitt. Venter i spenning 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 16.12):

Hadde vært en kraftig skjevfordeling og en enda verre og kynisk utgave enn tinder. 

Med andre ord hadde det ikke vært noe suksess. 

Anonymkode: fd9cf...090

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 17.27):

Jeg ser for meg at de fleste på en sånn app (uavhengig av kjønnsfordeling) er så mistroiske, usikre og passiv-aggressive, at meldingsutvekslingene vil bli svært underholdende. Bare sånn for moro skyld kan en tenke seg en samtale mellom en mannlig og en kvinnelig incel:

Han: Hei, du er jammen pen, lyst til å bli kjent?
Hun: Spar meg for falske komplimenter, du er bare ute etter sex.
Han: Nei, jeg vil ha kjæreste.
Hun: Det sier de alle sammen, også blir det bare tøm og røm. 
Han: Hvis du synes jeg er for stygg, kan du heller si det, i stedet for å komme med unnskyldninger. 
Hun: Det er ikke unnskyldninger, alle menn er sexgalninger.
Han: Og alle kvinnfolk er bare løse horer.
...

...

Anonymkode: baa1b...841

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sikkert mange kvinner som har lyst til å smykke seg med tittelen "Incel-frue"😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 17.27):

Spoken like a true incel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...