AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Hjelp! Har dessverre blitt smittet av partner med herpes i underliv. Er jente så klarer så vidt å tisse nå for det er så smertefullt. Bruker gel for å lindre smertene i under tissing, men det tar ikke smertene. Har noen forslag? Per nå har jeg så vidt klart å tisse på 3 dager Anonymkode: f4358...785
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Noen sitter i grønnsåpe : https://www.ung.no/oss/helsa-di/kjonnssykdommer/493545.html Anonymkode: 5e90b...efe
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Baby zinksalve hjelper meg veldig Anonymkode: 0b541...882
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Noen syns rennende vann nedover underlivet hjelper, om de så må tisse i dusjen eller badekaret. Det tynner ut urinen så den ikke blir så sterk. Blir det helt, helt krise kan du høre med lege(evt legevakt?) om kateter. Det høres litt vondt ut å sette et rør inn i urinrøret, men det er omtrent som å sette inn en tampong. Hold ut! 💪 Det går over snart, jeg lover. ❤️ Har vært der selv, og det er grusomt når det står på. Heldigvis varer det ikke evig. Anonymkode: 2ecad...cc8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Baby zinksalve hjelper meg veldig Anonymkode: 0b541...882 Smører du da sinksalve inni vagina da? TS Anonymkode: f4358...785
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #6 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen syns rennende vann nedover underlivet hjelper, om de så må tisse i dusjen eller badekaret. Det tynner ut urinen så den ikke blir så sterk. Blir det helt, helt krise kan du høre med lege(evt legevakt?) om kateter. Det høres litt vondt ut å sette et rør inn i urinrøret, men det er omtrent som å sette inn en tampong. Hold ut! 💪 Det går over snart, jeg lover. ❤️ Har vært der selv, og det er grusomt når det står på. Heldigvis varer det ikke evig. Anonymkode: 2ecad...cc8 Takk for gode tips. Har prøvd dusjen men det var alt for vondt også. Skal vurdere legevakt om det ikke blir bedre. Det værste er jo at legevakten ikke ville skrive ut tabletter i første omgang så kom for sent i gang med kuren. Så utbruddet har jo blitt enormt stort og smertefull Anonymkode: f4358...785
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #7 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Smører du da sinksalve inni vagina da? TS Anonymkode: f4358...785 Tisser du med vagina da? Du må lene deg forover når du sitter og skal tisse, så renner ikke urinen bakover. Som en annen foreslo her, kan du tynne ut urinen med vann mens du tisser. Velkjent knep blant de som nettopp har født og har sydd sting. Det svir voldsomt når man tisser da. Men setter man seg i dusjkabinett eller badekar, skrur på dusjen og holder strålen opp mot underlivet og tisser, så vannes urinen ut og blir ikke så sterk = den svier mye, mye mindre om i det hele tatt. Går ut fra at du har vært hos legen for dette og fått medisiner som demper neste utbrudd av herpes? Anonymkode: 0bc18...df2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #8 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tisser du med vagina da? Du må lene deg forover når du sitter og skal tisse, så renner ikke urinen bakover. Som en annen foreslo her, kan du tynne ut urinen med vann mens du tisser. Velkjent knep blant de som nettopp har født og har sydd sting. Det svir voldsomt når man tisser da. Men setter man seg i dusjkabinett eller badekar, skrur på dusjen og holder strålen opp mot underlivet og tisser, så vannes urinen ut og blir ikke så sterk = den svier mye, mye mindre om i det hele tatt. Går ut fra at du har vært hos legen for dette og fått medisiner som demper neste utbrudd av herpes? Anonymkode: 0bc18...df2 Hjelper knapt å bøye meg frem da jeg har utbrudd fremme også. Takk for tips har vært hos legen ja, men fikk medisinene alt for sent så utbruddet ble Skikkelig ille før jeg fikk startet. Begynte på tabletter i går. Legevakten ville først ikke gi tabletter og det var fredag forrige uke 🥺 Anonymkode: f4358...785
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #9 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hjelp! Har dessverre blitt smittet av partner med herpes i underliv. Er jente så klarer så vidt å tisse nå for det er så smertefullt. Bruker gel for å lindre smertene i under tissing, men det tar ikke smertene. Har noen forslag? Per nå har jeg så vidt klart å tisse på 3 dager Anonymkode: f4358...785 Jeg fikk herpes i underlivet da jeg var 15 år, livredd, og turte ikke si det til noen, ikke en gang en lege før jeg fylte 18 år. Smertene var nærmest utholdelige, men xyolacin salve reddet meg veldig, som man får kjøpt på apoteket. Smør på den på et helt tørt underliv, vent kanskje 1 time og forsøk å gå på do. Jeg tisset de første ukene i dusjen, hvor jeg stod ordentlig spredt med beina og "brettet" alt til siden slik at tisset mitt ikke traff utbruddet. De dagene jeg var på skolen hadde jeg et tynt rør som jeg satte hardt inntil "tissehullet" slik at alt tisset gikk rett inn i hullet, og ikke traff sårene i det hele tatt. Anonymkode: 8c28d...846
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå