AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Hej! Må lufte tankene.. Jeg har datet en i 2 måneder. Jeg var hos han lørdag og sov over til søndag. Vi hadde en super koselig kveld! Våres beste kveld faktisk! Jeg hadde i forveien tenkt jeg ville spørre han va han tenker om oss, vi begge viser stor interesse i hverandre, så tenkte det var fint å lufte det litt.. men jeg fikk meg ikke til å spørre han der og da. Jeg kom hjem på morgenen, da han skulle på jobb. På ettermiddagen skriver jeg til han, om han ville komme forbi etter jobb, så kunne vi gå en tur eller noe. Hans jobb er tett på hvor jeg bor, så tænkte vinn vinn. Han svarer at han vil hjem etterpå og slappe av, eftersom han er begynt å bli litt småsyk.. og generelt trøtt og sliten. Jeg svarer at det er forståelig, og at jeg gjerne ville snakke med han, men at vi finner en annen dag. Så han svarer ikke… ( dette er på snap) så jeg var litt redd han hadde overset min melding, skriver derfor senere på kvelden at jeg ønsker han god bedring og at vi finner en annen dag! Han svarer på kvelden at han ikke viste hva han ville svare, men at han syns det blir for overveldende at jeg spurgte om å ses igjen.. at han føler seg presset og at det er med på å skyve han mere vekk en omvendt… Nå har han ikke gitt lyd fra seg siden igår kveld.. og det er udvant han.. Jeg er litt et spørsmålstegn nå.. fordi det var jo bare ment hyggelig med en gåtur.. men så tenker jeg at han nok har tatt konklusjon hva det dreier seg om den snakken uden å faktisk spørre meg hva det gjelder…. Jeg vil dog si at han har netopp startet opp nytt firma, er kjempe travel på jobb, så dette kan godt ver enda et presspunkt for han… men jeg syns likevel det er merkelig han bare blir helt stille… Anonymkode: 418dc...855
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Han har jo fått tømt seg, så da ser han vel ikke noen grunn til å fortsette forholdet med deg. Anonymkode: d6e8e...584 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Veldig kjedelig når det blir sånn. Kan være mange grunner, i og med at dette er første gang og ikke et "mønster" foreløpig. Men det du nevner med at han er i gang å starte firma, vet det kan være veldig altoppslukende. Også kanskje han er litt stresset for at du er ute etter å "ta praten". At det hele plutselig blir veldig alvorstynget, mens han kanskje trives med at det går litt rolig for seg. Vet ikke om han senset at det er det du gjerne vil, men i så fall kan det være derfor han tar et steg tilbake. Tenker også at det kanskje kom veldig brått på han hvor tett det plutselig ble mellom dere (vet ikke hvor mye/ofte dere har møtt hverandre før). Men det at han blir invitert tilbake til deg, samme dag som dere allerede har sees ble kanskje litt mye akkurat nå? Tror ofte menn har litt mer behov for space enn oss damene.... Bare løse tanker alt dette her, ingen andre enn han som vet hva som er greia. Men han virker jo ganske direkte i meldingen du fikk, så vil tro du får svar om du hører med han Anonymkode: dcd38...97a 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Hvor ofte har dere møttes til vanlig da? Hvis jeg mistenkte at han bare trengte litt space ville jeg sørget for at han visste at jeg ikke gikk hjemme og var sur på ham, deretter ventet noen dager og latt det bli opp til ham å ta kontakt. Men jeg brukte lang tid på å venne meg til at min crush bare trenger mye alenetid og at dagesvis uten kontakt ikke er noe som helst grunn til bekymring. Anonymkode: 470b7...13f 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor ofte har dere møttes til vanlig da? Hvis jeg mistenkte at han bare trengte litt space ville jeg sørget for at han visste at jeg ikke gikk hjemme og var sur på ham, deretter ventet noen dager og latt det bli opp til ham å ta kontakt. Men jeg brukte lang tid på å venne meg til at min crush bare trenger mye alenetid og at dagesvis uten kontakt ikke er noe som helst grunn til bekymring. Anonymkode: 470b7...13f Vi har mødtes jevnt over 1-2 ganger i uken med overnatting. Vi har også vært ute på andre ting i offentligheden. Så er ikke kun en sex date. ja, jeg tenker også det.. at jeg lar han ta kontakt når han føler for det, så skal jeg gi han den spacen har behøver akuratt nå. Anonymkode: 418dc...855 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 En så ømfintlig fyr hadde jeg ikke orket. Anonymkode: 12094...511 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veldig kjedelig når det blir sånn. Kan være mange grunner, i og med at dette er første gang og ikke et "mønster" foreløpig. Men det du nevner med at han er i gang å starte firma, vet det kan være veldig altoppslukende. Også kanskje han er litt stresset for at du er ute etter å "ta praten". At det hele plutselig blir veldig alvorstynget, mens han kanskje trives med at det går litt rolig for seg. Vet ikke om han senset at det er det du gjerne vil, men i så fall kan det være derfor han tar et steg tilbake. Tenker også at det kanskje kom veldig brått på han hvor tett det plutselig ble mellom dere (vet ikke hvor mye/ofte dere har møtt hverandre før). Men det at han blir invitert tilbake til deg, samme dag som dere allerede har sees ble kanskje litt mye akkurat nå? Tror ofte menn har litt mer behov for space enn oss damene.... Bare løse tanker alt dette her, ingen andre enn han som vet hva som er greia. Men han virker jo ganske direkte i meldingen du fikk, så vil tro du får svar om du hører med han Anonymkode: dcd38...97a Ja… Jeg er enig i det du skriver og det er helt sikkert sant! Som du sier er han helt sikkert stresset over alt som skjer nå mtp på jobb og privat. Så tenker nok å gi han space… Takk for dine ord og tanker ☺️ Anonymkode: 418dc...855 1
visp Skrevet 31. januar 2022 #8 Skrevet 31. januar 2022 Dette var et tydelig avslag. En mann finner tid om han er interessert. Han skal ha for at han svarte ordentlig og ikke ghostet! 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #9 Skrevet 31. januar 2022 Menn er ofte veldig opptatte med å bygge karriere osv i en viss alder. I og med at du nevner nytt firma, så vil jeg tro at han er der nå. Dette medfører ofte at de tenker på karrieren først, og forhold seinere. Hvis han føler at du kommer i veien for karrieren hans (noe du ikke trenger å gjøre med vilje, men at han feks har prioritert deg også føler han at han har blitt litt distrahert ang jobb) så kan dette være nok til at han tar noen skritt tilbake. Det finnes en fantastisk kort bok om dette, som jeg kan sende på pdf hvis jeg finner den, og du vil ha den. I allefall, kanskje bare gi han litt tid. Håper han svarer og enda er veldig interessert. Anonymkode: 02f01...5d4 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #10 Skrevet 31. januar 2022 Han synes det er overveldende at du ville gå en tur? Allright, det snøflaket hadde jeg ikke giddet. Anonymkode: db907...b5b 10 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #11 Skrevet 31. januar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: ja, jeg tenker også det.. at jeg lar han ta kontakt når han føler for det, så skal jeg gi han den spacen har behøver akuratt nå. Anonymkode: 418dc...855 Så er det jo viktig at du kjenner på hva som er ok for deg, og ikke strekker deg mer enn du er komfortabel med. Hvis du synes det blir på tide med en avklaring trenger du ikke å vente i mange dager på at han skal ta initiativ. Da må du heller gjøre det som kjennes rett for deg. Anonymkode: 470b7...13f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #12 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En så ømfintlig fyr hadde jeg ikke orket. Anonymkode: 12094...511 Han er ikke ømfintlig. Han er kåt, og nå forstår han at det er på tide å fase henne ut før det blir enda mer mas. Han vil kun ha sex, og spiller med for å få det han vil ha. Han gir akkurat nok til at han får det. Klart han ikke er noe keen på å gå tur 🤣🤣 Anonymkode: a1bda...85b 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #13 Skrevet 31. januar 2022 47 minutter siden, AnonymBruker said: Hej! Må lufte tankene.. Jeg har datet en i 2 måneder. Jeg var hos han lørdag og sov over til søndag. Vi hadde en super koselig kveld! Våres beste kveld faktisk! Jeg hadde i forveien tenkt jeg ville spørre han va han tenker om oss, vi begge viser stor interesse i hverandre, så tenkte det var fint å lufte det litt.. men jeg fikk meg ikke til å spørre han der og da. Jeg kom hjem på morgenen, da han skulle på jobb. På ettermiddagen skriver jeg til han, om han ville komme forbi etter jobb, så kunne vi gå en tur eller noe. Hans jobb er tett på hvor jeg bor, så tænkte vinn vinn. Han svarer at han vil hjem etterpå og slappe av, eftersom han er begynt å bli litt småsyk.. og generelt trøtt og sliten. Jeg svarer at det er forståelig, og at jeg gjerne ville snakke med han, men at vi finner en annen dag. Så han svarer ikke… ( dette er på snap) så jeg var litt redd han hadde overset min melding, skriver derfor senere på kvelden at jeg ønsker han god bedring og at vi finner en annen dag! Han svarer på kvelden at han ikke viste hva han ville svare, men at han syns det blir for overveldende at jeg spurgte om å ses igjen.. at han føler seg presset og at det er med på å skyve han mere vekk en omvendt… Nå har han ikke gitt lyd fra seg siden igår kveld.. og det er udvant han.. Jeg er litt et spørsmålstegn nå.. fordi det var jo bare ment hyggelig med en gåtur.. men så tenker jeg at han nok har tatt konklusjon hva det dreier seg om den snakken uden å faktisk spørre meg hva det gjelder…. Jeg vil dog si at han har netopp startet opp nytt firma, er kjempe travel på jobb, så dette kan godt ver enda et presspunkt for han… men jeg syns likevel det er merkelig han bare blir helt stille… Anonymkode: 418dc...855 Dette, startet selv firma ifjor, og det er MYE jobb I begynnelsen, gi det litt tid, han har jo vist interesse. Anonymkode: 3815d...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #14 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hej! Må lufte tankene.. Jeg har datet en i 2 måneder. Jeg var hos han lørdag og sov over til søndag. Vi hadde en super koselig kveld! Våres beste kveld faktisk! Jeg hadde i forveien tenkt jeg ville spørre han va han tenker om oss, vi begge viser stor interesse i hverandre, så tenkte det var fint å lufte det litt.. men jeg fikk meg ikke til å spørre han der og da. Jeg kom hjem på morgenen, da han skulle på jobb. På ettermiddagen skriver jeg til han, om han ville komme forbi etter jobb, så kunne vi gå en tur eller noe. Hans jobb er tett på hvor jeg bor, så tænkte vinn vinn. Han svarer at han vil hjem etterpå og slappe av, eftersom han er begynt å bli litt småsyk.. og generelt trøtt og sliten. Jeg svarer at det er forståelig, og at jeg gjerne ville snakke med han, men at vi finner en annen dag. Så han svarer ikke… ( dette er på snap) så jeg var litt redd han hadde overset min melding, skriver derfor senere på kvelden at jeg ønsker han god bedring og at vi finner en annen dag! Han svarer på kvelden at han ikke viste hva han ville svare, men at han syns det blir for overveldende at jeg spurgte om å ses igjen.. at han føler seg presset og at det er med på å skyve han mere vekk en omvendt… Nå har han ikke gitt lyd fra seg siden igår kveld.. og det er udvant han.. Jeg er litt et spørsmålstegn nå.. fordi det var jo bare ment hyggelig med en gåtur.. men så tenker jeg at han nok har tatt konklusjon hva det dreier seg om den snakken uden å faktisk spørre meg hva det gjelder…. Jeg vil dog si at han har netopp startet opp nytt firma, er kjempe travel på jobb, så dette kan godt ver enda et presspunkt for han… men jeg syns likevel det er merkelig han bare blir helt stille… Anonymkode: 418dc...855 Han skriver jo rett ut at han er sliten og ikke orker akkurat nå. Slutt å stresse, han skriver når han får lyst til det. Skriver du når du ikke har lyst til det ? Anonymkode: b50ae...0f8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #15 Skrevet 1. februar 2022 Gi han space og se. Men mest sannsynlig har han mistet interessen litt og er bare for feig til å si det rett ut. Det er ikke noe du kan gjøre med det uansett. Og om han ikke har mistet interessen så tyder dette på at dere har litt ulike behov for kontakt/tid sammen, som lett kan gi utfordringer framover. Så det er kanskje ikke den beste matchen uansett tenker jeg. Anonymkode: 6b2a6...da8
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. februar 2022 #16 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette, startet selv firma ifjor, og det er MYE jobb I begynnelsen, gi det litt tid, han har jo vist interesse. Anonymkode: 3815d...9cc Jeg også møtte mannen min rett etter oppstart av mitt andre firma, jobbet nesten døgnet rundt. Men jeg hadde tid til å være forelsket og hyggelig for det. TS sin date ønsker ikke noe mer ut av forholdet, ellers hadde han skrevet at han veldig gjerne ville gått e tur, men akkurat nå har han dessverre ikke tid.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #17 Skrevet 1. februar 2022 Kanskje han vil ha space som noen sier, men hvis du føler at du blir holdt på gress TS, så bør du heller ikke la deg behandle sånn. Du bør i det minste få høre litt mer om hva han egentlig tenker så du kan få ro og handle mer utfra det. Jeg ville kanskje sendt en melding om at hvis han vil ha litt space er det greit, men at du hadde satt pris på en liten gåtur snart for å snakke om det og forstå hva han mener/tenker/hva han egentlig vil. Anonymkode: 77a80...2c1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #18 Skrevet 1. februar 2022 Han har nok tolket det som at du skal spør om dere skal være kjærester, og det er det som blir voldsomt. Dersom det er noe annet du ville snakke om, så fortell han hva det er. "Forstår at du er sliten for tiden, og håper du får hentet deg inn igjen. Når du har overskudd har jeg lyst til å snakke litt om det prosjektet på jobben min som jeg nevnte, det er fint å få litt nye synspunkter av og til." Anonymkode: 808b2...092
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #19 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han svarer på kvelden at han ikke viste hva han ville svare, men at han syns det blir for overveldende at jeg spurgte om å ses igjen.. at han føler seg presset og at det er med på å skyve han mere vekk en omvendt… Her har du svaret ditt! Han føler seg presset og er ikke interessert. Du ga ham heller ikke sjansen til å jakte litt på deg. Anonymkode: c15a4...6c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå