AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Oppdaget en liten hard kul på lillefingeren for flere måneder siden, på siden ved nederste leddet. Ingen fargeforskjell så tenkte ikke kom mer på det. Tenkte den sikkert forsvinner av seg selv. Men i går fant jeg to nye kuler, på to andre fingre. En kul er på siden, den andre rett på innsiden på en måte. Prøvde å google, men dette er ikke ganglion da symptomene ikke stemmer. Må liksom stryke over fingrene for å merke de, da de er ikke røde og ikke super store. Men store nok for at man merker de godt når man stryker over. Med 6 ukers venting på legetime så lurer jeg på om noen har en idè hva dette kan være ? Anonymkode: 36688...cbb
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Kan du ha fått Heberdens knuter? De kommer på de ytterste fingerleddene. Hvis du med nederste ledd mener det innerste kan det være håndartrose eller revmatisme. Kan ikke tenke meg noe av dette vil eskalere i løper av 6 uker og da vil du etter hvert mer kvalifiserte svar enn jeg kan gi deg. Anonymkode: 3d473...70d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå