Gå til innhold

To streker, men ikke under T-merket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg tok en hurtigtest nå. Tidlig kunne jeg skimte en svaksvak strek helt ytterst til høyre i testvinduet. Den er så svak at man kun skimter den i godt lys. Streken under C-merket er tydelig, og plassert rett under C-merket. Det er ingen strek under T-streken, men som sagt, helt i ytterkanten. Mannen avfeier den som negativ, men to streker er vel uansett regnet som positiv test? Eller er den ugyldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kala skrev (1 minutt siden):

Hei, jeg tok en hurtigtest nå. Tidlig kunne jeg skimte en svaksvak strek helt ytterst til høyre i testvinduet. Den er så svak at man kun skimter den i godt lys. Streken under C-merket er tydelig, og plassert rett under C-merket. Det er ingen strek under T-streken, men som sagt, helt i ytterkanten. Mannen avfeier den som negativ, men to streker er vel uansett regnet som positiv test? Eller er den ugyldig?

Bilde?

Skrevet

Sånn som denne?

Den tok jeg i går kveld da jeg begynte å bli dårlig og da var det et svakt strek.

I morges var det et veldig tydelig strek

20220130_101111.jpg

Skrevet
Kala skrev (11 minutter siden):

Det er ikke vits i å ta bilde, den er ekstremt svak. Ved første øyekast er den blendahvit, men ytterst uti kanten er det en grå skyggestrek. Har ikke hatt noe slikt på de andre testene jeg har tatt. 

Skrevet
Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Sånn som denne?

Den tok jeg i går kveld da jeg begynte å bli dårlig og da var det et svakt strek.

I morges var det et veldig tydelig strek

20220130_101111.jpg

Den der er ikke svak?? Er ikke noe tvil på den. I tillegg er teststreken din plassert under T-streken, så ser ikke sammenligningsgrunnlaget..

• Liker 1
  • Opprett ny...