AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Jeg har nettopp begynt å date en mann som har dratt til andre siden av jordkloden og må bli der i minst tre uker. Jeg tenkte å benytte denne tida godt til å bli kjent med han på meldinger før vi kan møtes igjen men synes det er så kleint å bare stille sånne standard spørsmål som "hva er din favorittrett", "hva liker du å se på tv", "hva ser du etter i en jente" osv osv Trnger noen tips til litt ut-av-boksen spørsmål som gjør at han kanskje må ut av komfortsonen og som kan hjelpe meg å lære han å kjenne bedre. Også spørsmål som er litt flørtete og litt på kanten uten at det bikker over i en seksuell tone kanskje.. Noen tips??? Anonymkode: 7cbdb...d24
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Hva er den beste filmen du har sett i det siste og hvorfor? Feks... Anonymkode: 1266e...1bb 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Får du spør random spørsmål, fortell noe meningsfylt om deg selv. Tanker, følelser osv og deretter spør du han om noe relatert til det. Da kan du få i gang mer dype, meningsfulle samtaler der dere kan bli ordentlig kjent. Anonymkode: 10add...883
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå