AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Noen som har opplevd for høyt b12 over tid? Jeg har ved flere tilfeller vært flere hundre over øvre grense. Den går ned igjen i øvre grense nå var den høy igjen. Noen som har undersøkt noe slikt videre og vet hva det kan være? Anonymkode: da578...261
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Jeg tar ikke noe tilskudd. Anonymkode: da578...261
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Jeg har også B12 langt over øvre grense, har "alltid" hatt det. Har fått beskjed om at det ikke er noe å bry seg om, og egentlig at det er positivt. Det legestanden klør seg i hodet over er hvorfor jeg har skyhøyt på B12 - men "stryker" på B6 , altså ekstremt lavt. Får ikke opp verdiene med verken kosthold eller tilskudd. Jaja, er ikke dødelig 😉 Anonymkode: 5fefe...a57
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har også B12 langt over øvre grense, har "alltid" hatt det. Har fått beskjed om at det ikke er noe å bry seg om, og egentlig at det er positivt. Det legestanden klør seg i hodet over er hvorfor jeg har skyhøyt på B12 - men "stryker" på B6 , altså ekstremt lavt. Får ikke opp verdiene med verken kosthold eller tilskudd. Jaja, er ikke dødelig 😉 Anonymkode: 5fefe...a57 Har lest at det kan være høyt ved kreft, og sykdommer i blodet og lever. Samt at det kan være feil med transport og å fjerne det eller no slik at man egentlig har for lite.. men var ikke lett å Google en sannsynlig årsak. abderitt skrev (10 minutter siden): Drikker du energidrikk? Nei aldri. Drikker ofte kakao med mørk sjokolade Anonymkode: da578...261
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå