Gå til innhold

For høy b12


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd for høyt b12 over tid? Jeg har ved flere tilfeller vært flere hundre over øvre grense. Den går ned igjen i øvre grense nå var den høy igjen. Noen som har undersøkt noe slikt videre og vet hva det kan være?

Anonymkode: da578...261

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar ikke noe tilskudd.

Anonymkode: da578...261

Skrevet

Jeg har også B12 langt over øvre grense, har "alltid" hatt det. Har fått beskjed om at det ikke er noe å bry seg om, og egentlig at det er positivt. Det legestanden klør seg i hodet over er hvorfor jeg har skyhøyt på B12 - men "stryker" på B6 , altså ekstremt lavt. Får ikke opp verdiene med verken kosthold eller tilskudd. Jaja, er ikke dødelig 😉

Anonymkode: 5fefe...a57

Skrevet

Drikker du energidrikk?

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har også B12 langt over øvre grense, har "alltid" hatt det. Har fått beskjed om at det ikke er noe å bry seg om, og egentlig at det er positivt. Det legestanden klør seg i hodet over er hvorfor jeg har skyhøyt på B12 - men "stryker" på B6 , altså ekstremt lavt. Får ikke opp verdiene med verken kosthold eller tilskudd. Jaja, er ikke dødelig 😉

Anonymkode: 5fefe...a57

Har lest at det kan være høyt ved kreft, og sykdommer i blodet og lever. Samt at det kan være feil med transport og å fjerne det eller no slik at man egentlig har for lite.. men var ikke lett å Google en sannsynlig årsak. 

abderitt skrev (10 minutter siden):

Drikker du energidrikk?

Nei aldri. Drikker ofte kakao med mørk sjokolade

Anonymkode: da578...261

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...