Gå til innhold

Overtenker jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel lenge, og det har gjort at jeg har blitt litt vanskelig kan man si. Jeg har også opplevd mye ubehagelig på disse årene. Jeg føler at hvis en gutt er veldig pågående, eller ikke helt aksepterer at jeg ikke ønsker kontakt, så får jeg en veldig ubehagelig følelse. Han kan være en flott person, men når jeg først får denne følelsen, så vil jeg bare få ham bort. 

For å ta et eksempel. Jeg var på byen på lørdagskveld, da møtte jeg på en hyggelig mann som jeg endte opp med å være med hjem. Etter at vi hadde hatt sex, så ville jeg dra hjem, fordi vil våkne opp hjemme. Dette syns han var litt teit, for han ville sikkert kose. På søndag ringte han meg via snapchat. Da jeg ikke tok telefonen så sendte han mld å spurte om vi kunne ringes. Jeg sa at jeg ikke hadde lyst til det, og da svarte han med å ringe meg to ganger til, sammen med meldinger som "du må jo ta den" og "ta den daa". Dette skrev jeg bare "slutt" til. Hørte ikke mer fra han da, før i dag. Han skriver meldinger med masse hjerteemojier osv, og ønsker å møtes. 

Jeg kommer ikke til å møte han, og han blir nok blokkert. Jeg føler det er veldig ukomfertabelt når han feks fortsetter å ringe etter at jeg sier nei. Og at han må vite hva jeg skal gjøre i dag siden jeg ikke kan møte han. Han har ingenting med det. 

Han er sikkert en koselig fyr, dette er bare min side og tanker. 

Så, er det bare jeg som er vanskelig og overtenker her? 

Anonymkode: 8648c...78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi tro på dette?😴

Hvis du er så giret på et one night stand og er så konfliktsky,så deler du ikke ut kontaktinfo slik som snap o.l

Anonymkode: 0c825...4a0

Skrevet

Her hadde jeg fulgt magefølelsen, og gjort det samme som deg. Han er altfor på, mangler tydeligvis litt sosiale antenner, og har vanskeligheter med å forstå grensesetting. Ingen grunn til å overtenke din egen reaksjon, jeg tror den er riktig.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skal vi tro på dette?😴

Hvis du er så giret på et one night stand og er så konfliktsky,så deler du ikke ut kontaktinfo slik som snap o.l

Anonymkode: 0c825...4a0

Hva mener du med det? 

Å ha det litt kjekt av og til betyr jo ikke at jeg må date fyren. Og ang deling av snap så var det jo for å kanskje møtes igjen, pluss litt lite tankegang når man har alkohol i kroppen. Men, når han har vært så pågående så syns jeg det ble ukomfertabelt istedet. 

• Liker 1
Skrevet
17.11 skrev (3 minutter siden):

Her hadde jeg fulgt magefølelsen, og gjort det samme som deg. Han er altfor på, mangler tydeligvis litt sosiale antenner, og har vanskeligheter med å forstå grensesetting. Ingen grunn til å overtenke din egen reaksjon, jeg tror den er riktig.

Takk! 

Skrevet

Jeg tror problemet ditt er at du ikke stoler på din egen vurdering.

Det er jo helt bak mål å ringe gjentatte ganger på Snapchat (av alle steder), og kreve at du tar den. 

Han er en innpåsliten raring, og du må blokkere fort som fy.

• Liker 2
Skrevet
Kvinne87Rogaland skrev (5 minutter siden):

Jeg tror problemet ditt er at du ikke stoler på din egen vurdering.

Det er jo helt bak mål å ringe gjentatte ganger på Snapchat (av alle steder), og kreve at du tar den. 

Han er en innpåsliten raring, og du må blokkere fort som fy.

Takk. Jeg stoler på min vurdering ang hva som gjør meg ukomfertabel. Tror bare jeg blir usikker på om jeg følte det litt fort. Men igjen, det er ikke greit å ikke akseptere et nei i noen sammenhenger, så han ble blokkert. 

• Hjerte 1
Skrevet

Oppdatering: har blokkert han, men fant også ut at ei venninne kjenner han. Hun sa at han har et alkoholproblem, og at jeg ikke burde rote meg bort i det. Veldig synd for han, men det forklarer litt. Så da er den saken grei ☺️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...