AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Jeg er kvinne. Jeg er hvit. Og jeg gidder ikke å skamme meg. Jeg er ikke rasist, jeg dømmer ikke religiøse mennesker. Jeg stiller meg undrende til de som velger å skifte kjønn. Jeg gidder ikke å skamme meg over det heller. Jeg har ingen venner med en annen hudfarge enn meg, men jeg har ikke mange venner heller. Jeg gidder ikke skamme meg. Jeg er lei av å bli påført skam fordi andre mener at jeg burde tenke annerledes. Jeg er som jeg er og forbeholder meg retten til det. Anonymkode: 6644f...49d 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Man har jo rett til å ha akkurat de meningene man vil ha, men man må da også akseptere at andre ytrer sin mening om dine holdninger. Anonymkode: 1c1a0...b0b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er kvinne. Jeg er hvit. Og jeg gidder ikke å skamme meg. Jeg er ikke rasist, jeg dømmer ikke religiøse mennesker. Jeg stiller meg undrende til de som velger å skifte kjønn. Jeg gidder ikke å skamme meg over det heller. Jeg har ingen venner med en annen hudfarge enn meg, men jeg har ikke mange venner heller. Jeg gidder ikke skamme meg. Jeg er lei av å bli påført skam fordi andre mener at jeg burde tenke annerledes. Jeg er som jeg er og forbeholder meg retten til det. Anonymkode: 6644f...49d Anonymkode: 00320...79f
17.11 Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Den eneste som kan påføre deg skam er deg selv. Det finnes mennesker som mener jeg bør skamme meg over å være ugift kvinne som har sex. Det finnes mennesker som mener jeg bør skamme meg over å jobbe i det offentlige, over å spise sjokolade på en ukedag og over å ha langt hår når jeg er over 30. Det er ikke så mye annet å gjøre enn å drite i det. 1
Gjest Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg