AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Del Skrevet 31. januar 2022 Hvilket utgangspunkt er best hvis man ønsker å bli kjempesterk? Tenker kropp. er selv på bmi 25, usikker på om jeg skal slanke meg først eller om jeg bør fortsette å trene styrke. Overskudd eller underskudd i kalori? jeg har bra livvidde og ganske tydelige muskler, men ønsker å bli sterkere og å forlate kategorien ‘overvektig’. Anonymkode: 084f7...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 31. januar 2022 #2 Del Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket utgangspunkt er best hvis man ønsker å bli kjempesterk? Tenker kropp. er selv på bmi 25, usikker på om jeg skal slanke meg først eller om jeg bør fortsette å trene styrke. Overskudd eller underskudd i kalori? jeg har bra livvidde og ganske tydelige muskler, men ønsker å bli sterkere og å forlate kategorien ‘overvektig’. Anonymkode: 084f7...6a1 Å bli "kjempesterk" og samtidig ikke ligge i kategori "Overvektig" basert på BMI er en umulighet Å ligge på rundt 12 - 15 % fett skal visstnok være det optimale med tanke på muskelbygging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Del Skrevet 31. januar 2022 Sandum.PT skrev (3 minutter siden): Å bli "kjempesterk" og samtidig ikke ligge i kategori "Overvektig" basert på BMI er en umulighet Å ligge på rundt 12 - 15 % fett skal visstnok være det optimale med tanke på muskelbygging. Takk for svar! 😊 det er vel helt rett det du sier ja 😂 Startet med kosthold og trening for 8 uker siden. ikke gått ned noe i vekt, til tross for kaloriunderskudd. har derimot gått ned 7 cm på lår, 6 hofter og 1 midje. Så det skjer noe. 😊😊😊 Har ei sånn fettklype en ellerannen plass, kanskje jeg må lete den frem Anonymkode: 084f7...6a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Del Skrevet 1. februar 2022 Sandum.PT skrev (19 timer siden): Å bli "kjempesterk" og samtidig ikke ligge i kategori "Overvektig" basert på BMI er en umulighet Å ligge på rundt 12 - 15 % fett skal visstnok være det optimale med tanke på muskelbygging. 12-15%, det må i så fall gjelde for menn. Anonymkode: 8f180...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 1. februar 2022 #5 Del Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 12-15%, det må i så fall gjelde for menn. Anonymkode: 8f180...80c Ja, det gjelder menn! Usikker på om det er gjort noe forskning på kvinner her. Dessverre så er forskningen veldig kjønnsdiskriminerende, men det begynner å bli bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå