AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Natt til torsdag begynte jeg å kaste opp flere ganger. Lå strak ut hele dagen. Fredag var jeg fin igjen, men klarte nesten ikke spise. Spiste 3 brødskiver fordelt på hele dagen. Jeg var kvalm hele lørdag, og på kvelden begynte jeg å kaste opp. Holdt på hele natten også. Fin i går etter hvile nesten hele dagen, men i natt begynte jeg å kaste opp - igjen. Begynner å bli bekymret fordi jeg knapt klarer å spise, og alt jeg spiser kommer opp igjen uansett. Jeg er ikke gravid, har ikke hatt sex på 4 år, så det er umulig. Har vært utsatt for litt stress i det siste, blant annet å sitte på dødsleiet til et familiemedlem, flytting (har ikke blitt helt ferdig da det har vært så mye de siste 3 ukene). Får jo ikke i meg nok næring heller, så det bekymrer meg litt. Liker ikke å gå til legen for noe "så lite", føler jeg tar opp plassen til noen som trenger den mer. Noen som har tips til enten hva det kan være eller hva som kan hjelpe? Anonymkode: aaa24...d2f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Kan det være noe som går? For jeg har hatt akkurat det samme. Nå har det gått to uker og er mye bedre, men jammen kastet jeg ikke opp i dag tidlig igjen... Anonymkode: ea213...4f5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Omgangssyke går nå, så kan være det. Anonymkode: 3f179...def
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan det være noe som går? For jeg har hatt akkurat det samme. Nå har det gått to uker og er mye bedre, men jammen kastet jeg ikke opp i dag tidlig igjen... Anonymkode: ea213...4f5 Det kan jo være det, bare synes det er så merkelig at det går sånn av og på. De gangene jeg har hatt omgangssyke, har jeg kastet opp i to dager og så ferdig, men nå var det oppkast natt til torsdag, fin form fredag, oppkast lørdag, fin form søndag (slapp, men grei form), og så i dag da. Anonymkode: aaa24...d2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå