Gå til innhold

Han kommer ikke inni meg..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboeren min er helt lik. Han kan ha sex lenge uten at han kommer. 

Han kommer "lettere" hvis jeg runker/suger med tror det har med tempoet å gjøre. Jeg kan lett runke han "hard og i høyt tempo" over lengre tid. Han kan ta meg på samme måte men det krever mye mer utholdenhet og han trenger mer enn bare 10 min på å komme. Altså det tar ikke bare få minutter å runke han til orgasme heller da 😂

Han har bare alltid vært slik. Noen ganger kommer han inni meg, men det er ikke hver gang og da gjør han mye arbeid og er helt utslitt etterpå. Han mangler ikke akkurat tenning heller og sexlysten er på topp. Han er rett og slett bare slik. 

Det kan være mye forskjellig men jeg tenker at de ikke burde ha et problem med å si at de er redd for å gjøre deg gravid hvis det er greia. Min har alltid ønsket seg barn og har sagt han tar fult ansvar hvis det skulle skje at jeg ble gravid på p pilla. 

Ingen skam å si man er bekymret heller da, men jeg tenker han snakker sant. 

Anonymkode: 8f44e...224

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har vært sammen med en gutt i noen mnd nå. Vi har det dødsbra sammen og vi er stormforelsket! Sexlivet er også veldig bra, men dessverre sliter han skikkelig med å komme inni meg..

Han sier at han alltid har slitt med det, men jeg er bare redd for at dette skal vare for alltid.. 

Er det noen som har erfaringer med det samme? 

Anonymkode: fe42b...dfd

Tror du virkelig at et slikt problem kommer til å vare resten av livet? Det tviler jeg sterkt på. Han sliter nok med dette fordi han ikke vil gjøre noen gravid, og dermed sliter med å komme på den måten. Mange gutter og menn som har lite tillit til kvinnelige sexpartnere, at de rett og slett ikke klarer å komme inni dem. Men dette går seg til etterhvert, når personen det gjelder får tillit til partner, og føler seg komfortabel og trygg. 

Min nåværende samboer sleit med dette når vi "holdt på", men når vi ble sammen og han ble trygg på meg. Da var ikke dette et problem lengre. Dette kan handle om trygghet, tillit og faktisk kvinnesyn. 

Endret av Rosatoast
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er så rart med psykiske sperrer.  Jeg hadde ikke problemer med å komme av runking og penetrering, men å komme i munnen på eksen, tok meg halvannet år å få til, selv om hun sa det var fritt fram.  Det var ulidelig godt, men det var en terskel der jeg ikke kom over. 

Anonymkode: 6a912...d0f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er så rart med psykiske sperrer.  Jeg hadde ikke problemer med å komme av runking og penetrering, men å komme i munnen på eksen, tok meg halvannet år å få til, selv om hun sa det var fritt fram.  Det var ulidelig godt, men det var en terskel der jeg ikke kom over. 

Du kviet deg sikkert for å kysse henne etterpå 😂

Anonymkode: 0a82b...2f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har vært sammen med en gutt i noen mnd nå. Vi har det dødsbra sammen og vi er stormforelsket! Sexlivet er også veldig bra, men dessverre sliter han skikkelig med å komme inni meg..

Han sier at han alltid har slitt med det, men jeg er bare redd for at dette skal vare for alltid.. 

Er det noen som har erfaringer med det samme? 

Anonymkode: fe42b...dfd

Har erfaring med det sammen at jeg er for trang. 

Anonymkode: cc832...935

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kviet deg sikkert for å kysse henne etterpå 😂

Anonymkode: 0a82b...2f2

Nope. Jeg har smakt på min egen sæd, siden første sprut, så det problemet utgår. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sitter fortsatt å lurer på den dag i dag var det var. 

Anonymkode: e2b81...132

Tror du med fordel kan slutte å lure. Når jeg ikke oppnår orgasme under samleie har ikke det noe som helst med partner å gjøre. Har med egen følsomhet, eller mangel på å gjøre. 
Finnes ingen ting partner kan gjøre fra eller til med det 😊

Skrevet
FruR skrev (11 timer siden):

Typen min sliter også med dette til tider . Ca 70 prosent av gangene kommer han i meg . Men noen ganger for å klare å komme må han runke seg sjøl …Hjelper ikke at jeg runker eller suger han. 

Dette har jeg også vært med på, etter vi begynte med orgasmekrem var det ikke lenger ett problem.. 

• Nyttig 2
Skrevet
Turnjenta skrev (2 minutter siden):

Dette har jeg også vært med på, etter vi begynte med orgasmekrem var det ikke lenger ett problem.. 

Takk for tips ☺️

Skrevet
FruR skrev (4 minutter siden):

Takk for tips ☺️

Bare hyggelig 😊 Det er i hvert fall verdt ett forsøk! 

Skrevet
Turnjenta skrev (3 minutter siden):

Bare hyggelig 😊 Det er i hvert fall verdt ett forsøk! 

Navn på den? Og til mannen?

Anonymkode: e44d0...81f

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Navn på den? Og til mannen?

Anonymkode: e44d0...81f

Kondomeriets orgasmekrem fungerer for begge. 

• Nyttig 1
Skrevet

Kjæresten min kommer sjelden i meg, for min del gjør det ikke noe. Har blitt vant med det. Har et vanvittig godt sexliv uansett.

Anonymkode: f5db8...3d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...