Anonymburker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Føler selv at jeg har trukket det dårligste kortet i verden da genene ble delt ut. Jeg har ærlig talt aldri sett andre menn med samme kombo som meg. Skallet, null skjeggvekst og spinkel kropp. Ja, mange har en av skavankene men aldri alle tre. Jeg er så godt som skallet men tviholder på det som er igjen, men holder det kort. Og nei, det ser ikke bedre ut hvis jeg barberer det bort for jeg har null skjeggvekst å kompensere for, og da ser jeg ut som et egg. Uansett hva jeg gjør, kan jeg ikke få det til å se bra ut. I tillegg ville genene kødde enda mer med meg slik at jeg ble den mannen i verden med det mest spinkle skjelettet. De aller fleste kvinner har bredere håndledd og større fingre enn meg! Å akseptere seg for den man er og ha selvtillit no matter what, er ikke lett. Hvis du ikke hadde noen egenskaper som forbindes med det kjønnet du er, ville du også slitt med det. Jeg ser meg i speilet hver dag og føler meg ikke 1% mann en gang.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Anonymburker skrev (1 time siden): Føler selv at jeg har trukket det dårligste kortet i verden da genene ble delt ut. Jeg har ærlig talt aldri sett andre menn med samme kombo som meg. Skallet, null skjeggvekst og spinkel kropp. Ja, mange har en av skavankene men aldri alle tre. Jeg er så godt som skallet men tviholder på det som er igjen, men holder det kort. Og nei, det ser ikke bedre ut hvis jeg barberer det bort for jeg har null skjeggvekst å kompensere for, og da ser jeg ut som et egg. Uansett hva jeg gjør, kan jeg ikke få det til å se bra ut. I tillegg ville genene kødde enda mer med meg slik at jeg ble den mannen i verden med det mest spinkle skjelettet. De aller fleste kvinner har bredere håndledd og større fingre enn meg! Å akseptere seg for den man er og ha selvtillit no matter what, er ikke lett. Hvis du ikke hadde noen egenskaper som forbindes med det kjønnet du er, ville du også slitt med det. Jeg ser meg i speilet hver dag og føler meg ikke 1% mann en gang. Hårvekst får du ikke gjort så mye med. Finnes jo minoxidil på apoteket, som funker for noen, men ikke alle. Vekta derimot kan du da gjøre noe med. Er da bare spise litt seg opp, så blir du ikke spinkel mer. Gjør noe, istede for å skylde på gener. Anonymkode: 11a5f...49b
Anonymburker Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hårvekst får du ikke gjort så mye med. Finnes jo minoxidil på apoteket, som funker for noen, men ikke alle. Vekta derimot kan du da gjøre noe med. Er da bare spise litt seg opp, så blir du ikke spinkel mer. Gjør noe, istede for å skylde på gener. Anonymkode: 11a5f...49b Trener styrke, men det hjelper lite.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Jeg husker du la ut bilde av kroppen din en gang for fryktelig lenge siden. Jeg la merke til hendene dine og syntes de var maskuline og flotte, og jeg kommenterte det også. Det var med din forrige bruker (om du ikke bare har byttet navn på den du har nå). Anonymkode: 26991...8a3
AnonymBruker 42 Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 Anonymburker skrev (18 timer siden): Jeg ser meg i speilet hver dag og føler meg ikke 1% mann en gang. Har du laget en lignende tråd tidligere? Ganske sikker på at jeg har lest noe mer eller mindre identisk her inne før ? Bare det at du er skalla gjør vel at du ser minst 50% mer mann ut enn du påstår! Er det er vel ikke ofte du ser "skalla" damer? 🤔 Om ikke det hjelper å trene styrke - så gjør du noe galt, tror jeg... Sjekket hormonnivåer og slikt hos legen? Anonymburker skrev (18 timer siden): Å akseptere seg for den man er og ha selvtillit no matter what, er ikke lett. Hvis du ikke hadde noen egenskaper som forbindes med det kjønnet du er, ville du også slitt med det. Jeg ser meg i speilet hver dag og føler meg ikke 1% mann en gang. Liker jo å tro at jeg ikke hadde slitt noe særlig med det, men jeg vet jo egentlig innerst inne at det bare er ønsketenkning, og at det antageligvis hadde svidd ganske godt... 1
Anonymburker Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg husker du la ut bilde av kroppen din en gang for fryktelig lenge siden. Jeg la merke til hendene dine og syntes de var maskuline og flotte, og jeg kommenterte det også. Det var med din forrige bruker (om du ikke bare har byttet navn på den du har nå). Anonymkode: 26991...8a3 ❤️ Takk, det stemmer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå