Gå til innhold

Hvordan er det å date danske menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har erfaring med å date danske menn? Vil gjerne høre!

Anonymkode: 630a2...117

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye erfaring. De fleste menn jeg har datet er danske. De er mer direkte og fremme i skoen, som de sier. Litt mer på. Mer likestillte i forhold til betaling, men ellers en smule mer klassiske getlemen enn norske.

Anonymkode: 8c074...80c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Direkte som vil si at for stedet for å legge skjul på følelsene, så sier de rett ut hva de vil ha? Om det er noe seriøst eller useriøst

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mye erfaring. De fleste menn jeg har datet er danske. De er mer direkte og fremme i skoen, som de sier. Litt mer på. Mer likestillte i forhold til betaling, men ellers en smule mer klassiske getlemen enn norske.

Skrevet

Det er som å date norske.

Anonymkode: 73223...691

• Liker 1
Skrevet

Fjæsj og halvfjæsj, tress og fems. 

Anonymkode: 37ab7...415

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Direkte som vil si at for stedet for å legge skjul på følelsene, så sier de rett ut hva de vil ha? Om det er noe seriøst eller useriøst

Feks om de synes du er flott, så sier de det. om de liker rumpa di, så får du gjerne høre du har lækker røv. Om de ikke vil se deg igjen, så sier de det. Sier hva de mener. Men sier ikke at det ikke finnes danske playere, for det gjør det

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Foretrekker svenske menn. 

Anonymkode: cc470...497

Skrevet

Det er enorme kulturforskjeller, kommer aldri til å gå! Tenk bare om du spør om han vil ha en bolle og så tror han at du vil ha sex og så ler dere av det sammen. Eller han glemmer å ta på handbrekket når han parkerer i en bakke, og så sier han oops når bilen ruller en halvmeter før han rekker å dra i håndbrekket!

Sånne situasjoner krever årevis i terapi for å komme over, styr unna!!!

Anonymkode: 76413...581

• Liker 3
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Feks om de synes du er flott, så sier de det. om de liker rumpa di, så får du gjerne høre du har lækker røv. Om de ikke vil se deg igjen, så sier de det. Sier hva de mener. Men sier ikke at det ikke finnes danske playere, for det gjør det

Gleager 😅

Anonymkode: 1c934...ddf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 22.11):

Min erfaring også. De kan spørre deg direkte hva de må gjøre for å «score» deg, men kan også oppleves mer «brå» om det er noe de ikke liker. Det som kan være litt utfordrende er at de er så like på så mange områder, men så plutselig får man seg noen overraskelser fordi de ikke var så like norske menn likevel. Norske menn går mer rundt grøten 😄

Ellers er min erfaring at de er mer liberale når det kommer til sex, men hakket mer tradisjonelle i kjønnsroller. 

• Liker 1
Skrevet

Økt forekomst av resistente bakterier. 

Skrevet

Mer gentleman. Mer direkte. Mer tradisjonell. Akkurat som en over her skriver. Du kan glemme å forsyne deg av "min"! 

Anonymkode: 03102...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...