AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 hei, vært mye singel opp igjennom årene pgr av diverse årsaker. Korte versjonen er vell at jeg ikke har særlig draget på damer. Men merker at det påvirker min psyke negativt, altså denne mangelen på nærhet og intimitet. Jeg ønsker ikke ha det slik, men føler det tar så mye fokus at det ødelegger gleden med andre ting jeg interesserer meg for. Flere langtids single som sitter med samme følelse? At denne manglene etter nærhet og en partner tar så mye fokus, at det ødelegger litt for andre gleder og interesser? Håper ikke det bare er jeg som sitter med slike tanker. Vet jo også at undersøkelser viser at kvinner stort sett klarer seg bedre som single en menn, så kanskje litt feil sånn sette å stille dette spørsmålet på ett forum som er hovedsakelig for kvinner!? Mvh Mann 38 år. Anonymkode: a605c...aab 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Jeg er mann og i samme situasjon som deg og ca samme alder som deg. Kjenner meg nøyaktig i det du skriver. Det tærer på meg også. Prøver å tenke og gjøre ting og få til ting å gå som normalt, men jeg får det ikke helt til. Jeg har draget sånn sett, får komplimenter, men opplever mye fordommer der ute og har møtt på mye motgang. Personlig tror jeg det er enormt mange menn der ute som opplever det slikt, men man hører ingenting fra de. Anonymkode: 3c4bf...889 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): hei, vært mye singel opp igjennom årene pgr av diverse årsaker. Korte versjonen er vell at jeg ikke har særlig draget på damer. Men merker at det påvirker min psyke negativt, altså denne mangelen på nærhet og intimitet. Jeg ønsker ikke ha det slik, men føler det tar så mye fokus at det ødelegger gleden med andre ting jeg interesserer meg for. Flere langtids single som sitter med samme følelse? At denne manglene etter nærhet og en partner tar så mye fokus, at det ødelegger litt for andre gleder og interesser? Håper ikke det bare er jeg som sitter med slike tanker. Vet jo også at undersøkelser viser at kvinner stort sett klarer seg bedre som single en menn, så kanskje litt feil sånn sette å stille dette spørsmålet på ett forum som er hovedsakelig for kvinner!? Mvh Mann 38 år. Anonymkode: a605c...aab Dette virker sikkert kontra intuitivt, men du bør skifte fokus. Damer legger merke til hvis du prøver for hardt og virker for desperat. Hvordan er det med hobbyer og venner? Forsøk å fyll tiden din med meningsfylte aktiviteter. Kvinner kommer som et biprodukt dersom du har et meningsfylt liv. Selvom du mistrives alene bør ikke dette kom til syne om du er ute med en dame. Damer liker selvtillit og menn som er selvstendige uten behov for aksept fra andre. Hilsen mann, 34. Anonymkode: a4d0c...d27
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er mann og i samme situasjon som deg og ca samme alder som deg. Kjenner meg nøyaktig i det du skriver. Det tærer på meg også. Prøver å tenke og gjøre ting og få til ting å gå som normalt, men jeg får det ikke helt til. Jeg har draget sånn sett, får komplimenter, men opplever mye fordommer der ute og har møtt på mye motgang. Personlig tror jeg det er enormt mange menn der ute som opplever det slikt, men man hører ingenting fra de. Anonymkode: 3c4bf...889 Jeg er også singel i skrivende stund og mann i 30-årene. Jeg er introvert og klarer meg bra alene. Det som er viktig er ikke å grave seg ned i motgangen. Vi alle opplever motgang og avvisning. Ikke ta det til hjertet. Klisjé som det er, så er det flere fisker i havet. Det du kan gjøre noe med er det du har kontroll over. Forsøk å vær den beste utgaven av deg selv. Gå ut av komfortsonen, snakk med damer, gå på dater, tren, spis sunt, og vær positiv. Dette er lettere sagt enn gjort, men vil ha effekt over tid. Det er også viktig å ikke stresse da damer merker den "needy" energien. Det er kanskje den største turn-offen når det gjelder attraksjon. Anonymkode: a4d0c...d27 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 Jeg er korttidssingel men sliter masse for det! Savner nærhet og kjærlighet og blir helt deprimert av hele greien. Kanskje derfor jeg ofte ender opp i dårlige forhold fordi jeg blir sammen med det første og beste fordi jeg ikke vil være alene. Hva med å skaffe deg er dyr? Anonymkode: 1a207...417
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 Hei TS her Takk for svarene. Jeg driver å dater litt via tinder og happn, men det funker ikke. Vanskelig å finne en man liker og er tiltrukket til og hvor det er gjensidig. Virker også som at alle damer i min alder er alene mødre eller mye opptatt med barn, som gjør ting enda mer komplisert. Uansett, jeg er ikke veldig kresen, det har jeg jo ikke muligheten til å være, men ønsker jo å finne ei dame jeg er klaffer sammen med på alle plan. Og vi alle menn her vet jo hvor håpløst tinder kan være til tider. Det er ikke lett å få til dates osv. De få gangene jeg har vært i forhold og har fått dekt disse behovene for bekreftelse og nærhet, så føler jeg meg også mye mer rolig til sinns og gamle interesser blir igjen mer interessante og givende, Men da har jeg jo, naturligvis nok, mindre tid til å drive med mine hobbyer, siden et forhold krever sitt. Usikker på hva jeg egentlig kan få ut av denne tråden, men bare så møkka lei av å hele tider føle på dette savnet. Anonymkode: a605c...aab
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er korttidssingel men sliter masse for det! Savner nærhet og kjærlighet og blir helt deprimert av hele greien. Kanskje derfor jeg ofte ender opp i dårlige forhold fordi jeg blir sammen med det første og beste fordi jeg ikke vil være alene. Hva med å skaffe deg er dyr? Anonymkode: 1a207...417 Om det er selskap en savner er dyr et godt tips. Forøvrig mye bedre å være alene enn i et dårlig forhold. Jeg har avvist pene damer uten noen backup fordi jeg har klart å se de røde flaggene tidlig. Anonymkode: a4d0c...d27 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om det er selskap en savner er dyr et godt tips. Forøvrig mye bedre å være alene enn i et dårlig forhold. Jeg har avvist pene damer uten noen backup fordi jeg har klart å se de røde flaggene tidlig. Anonymkode: a4d0c...d27 Hva hvis han savner sex og nærhet til en dame? Anonymkode: 05153...f8e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva hvis han savner sex og nærhet til en dame? Anonymkode: 05153...f8e Er det jeg savner og så klart selskapet og det ha en god relasjon til ei dame man klaffer sammen med på andre områder en seksuelt(henger jo ofte litt sammen) Redd jeg aldri kommer til å oppleve det.....jeg er som sagt ikke korttidssingel. Savnet har vært der over lang periode, egentlig store deler av mitt voksne liv Anonymkode: a605c...aab
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #10 Skrevet 30. januar 2022 K34 her. Skjønner hvordan du har det. Har aldri vært i forhold. Etter hvert blir det som en fysisk smerte i kroppen. Uansett hvor bra jeg har det i livet ellers, er det som om kroppen skriker etter noe mer. Noe omsorg, liksom. Du må i hvert fall ikke gi opp da. «Ting skjer når du minst venter det» er bullshit. Med mindre man er blant de 15% hotteste i sin by? Eneste sjansen vi andre har, er å fortsette å prøve. Gå på dates, gjøre oss tilgjengelige. Oppsøke sosiale situasjoner. Føler med deg ❤️ Anonymkode: 3cf49...e5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå