AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #21 Skrevet 30. januar 2022 I dag så fant jeg noen bh og stringtruser på rommet til datteren min som er 11 år, hun kunne fortelle at hun hadde kjøpt det etter skolen på torsdag når hun var på senteret med noen veninner. Jeg syntes ikke at hun burde ha sånne bh og stringtruser siden hun bare er et barn, hun har ingen behov for bh enda. Hun har topper og hun har ikke pupper enda, Hva syntes dere? Bør jeg ta det fra henne og gi det tilbake når hun blir eldre? Hun hadde kjøpt både push up, spile og bh med padding i størrelse 70 a btw. Anonymkode: 5c48e...10b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #22 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I dag så fant jeg noen bh og stringtruser på rommet til datteren min som er 11 år, hun kunne fortelle at hun hadde kjøpt det etter skolen på torsdag når hun var på senteret med noen veninner. Jeg syntes ikke at hun burde ha sånne bh og stringtruser siden hun bare er et barn, hun har ingen behov for bh enda. Hun har topper og hun har ikke pupper enda, Hva syntes dere? Bør jeg ta det fra henne og gi det tilbake når hun blir eldre? Hun hadde kjøpt både push up, spile og bh med padding i størrelse 70 a btw. Anonymkode: 5c48e...10b Skrev feil i overskriften, det kom på autokorrekt. Anonymkode: 5c48e...10b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #23 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I dag så fant jeg noen bh og stringtruser på rommet til datteren min som er 11 år, hun kunne fortelle at hun hadde kjøpt det etter skolen på torsdag når hun var på senteret med noen veninner. Jeg syntes ikke at hun burde ha sånne bh og stringtruser siden hun bare er et barn, hun har ingen behov for bh enda. Hun har topper og hun har ikke pupper enda, Hva syntes dere? Bør jeg ta det fra henne og gi det tilbake når hun blir eldre? Hun hadde kjøpt både push up, spile og bh med padding i størrelse 70 a btw. Anonymkode: 5c48e...10b Jeg brukte det fra jeg var 10 år, bruker fremdeles string fordi jeg syns det er mest behagelig. Hun burde få styre undertøyet sitt selv. Anonymkode: 5d736...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #24 Skrevet 30. januar 2022 En 11-åring i push-up-bh med innlegg, selv om hun har begynt å utvikle bryster, blir veldig veldig feil for meg. Går de andre jentene i klassen med dette? Noen går i string fordi de synes det er behagelig, ikke nødvendigvis for at det er sexy, men det virker jo litt rart å begynne med det så tidlig da... Anonymkode: 74188...477
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #25 Skrevet 30. januar 2022 Hva er greia her? Du skriver liknende innlegg og gjør "datteren" din yngre og yngre? Anonymkode: da74a...d1f 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #27 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En 11-åring i push-up-bh med innlegg, selv om hun har begynt å utvikle bryster, blir veldig veldig feil for meg. Går de andre jentene i klassen med dette? Noen går i string fordi de synes det er behagelig, ikke nødvendigvis for at det er sexy, men det virker jo litt rart å begynne med det så tidlig da... Anonymkode: 74188...477 Nei det er ingen andre i klassen hennes som går med det Anonymkode: 5c48e...10b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #28 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva er greia her? Du skriver liknende innlegg og gjør "datteren" din yngre og yngre? Anonymkode: da74a...d1f Dette er det første innlegget jeg har skrevet Anonymkode: 5c48e...10b
Kim91 Skrevet 30. januar 2022 #29 Skrevet 30. januar 2022 Dette fikk meg til å tenke på en ting fra barndommen. Da jeg var rundt 12 ble jeg mobbet av de andre jentene fordi jeg ikke brukte bh, og jeg spurte Mamma om vi kunne kjøpe bh til meg og hun svarte "du har ikke bryster enda, så det trenger du ikke"... Jeg husker jeg ble veldig lei meg.
Rhodiola Skrevet 1. februar 2022 #30 Skrevet 1. februar 2022 Tråden er slått sammen med tilsvarende emne. - Rhodiola, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå