Gå til innhold

Styring og bh til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, datteren min har ikke pupper hun er 12 år. Så i sta så var henne på senteret også kjøpte seg bh uten at jeg visste det, så nå vil hun gå med bh-en, den har også padding. Hun trenger den ikke og hun har topp, bør jeg ta den fra henne og gi den tilbake når hun har fått pupper?

Anonymkode: 6becf...8fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud.. Håper dette bare er tull. Du blander deg ikke inn i slikt, la henne være i fred

Anonymkode: 49d09...309

• Liker 34
Skrevet

Dere har søndagsåpne kjøpesentre? 

• Liker 10
Skrevet

Trollet har det morsomt på søndager. Vet ikke om et eneste kjøpesenter som er åpent på søndager jeg 😉

Anonymkode: 4b4a3...685

• Liker 7
Skrevet

Eh.. er dette seriøst ? 
Hvordan oppdaterer du deg som forelder ? 

Anonymkode: c0be8...885

Skrevet

Ta et norsk grammatikkurs i stedet for å plage jenta. 

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor skal du ta den ifra henne? Hadde du gjort det om hun kjøpte seg en ny bikinioverdel på sommeren? Selvom hun ikke har fylde ønsker hun kanskje å ha noe som alikevell dekker til slik at man ikke ser brystvortene igjenom feks tskjorter. Jenter i den alderen begynner også å bli opptatt av kropp så kanskje hun vil at det skal se ut som hun har litt mer pupper enn hun har. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var det jeg hang mest opp i også 😄

Anonymkode: 575dd...108

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Anonymkode: 49d09...309hun har sikkert det

Endret av Bygdetroll
Skrevet

Kan jo bo i Sverige….

Om min 12-åring hadde kjøpt paddingbh for å øke selvtilliten hadde jeg støttet det, eller dvs jeg hadde ikke gjort noe ut av det.  Min er helt flat, men har villet ha topper i flere år fordi noen venninner trengte det.  

Anonymkode: 8a0b2...3b9

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var rundt den alderen ønsket jeg meg bh fordi jeg så andre jenter i gym hadde (dem hadde jo noe større pupper, men likevel)

jeg hadde stoff bh, altså som barn har.  Som selges på hm i barneavdeling.

men kjøpte ikke fordi var flaut hvis mamma fant ut.

vil tro det er vanlig å føle seg voksen i den alderen og ønske seg noe ordentlig undertøy!

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hei, datteren min har ikke pupper hun er 12 år. Så i sta så var henne på senteret også kjøpte seg bh uten at jeg visste det, så nå vil hun gå med bh-en, den har også padding. Hun trenger den ikke og hun har topp, bør jeg ta den fra henne og gi den tilbake når hun har fått pupper?

:ler:

Anonymkode: b5370...228

Skrevet

Jeg fikk en liten hodepine av å lese så dårlig grammatikk… Jeg kunne jo bedre når jeg gikk i andre klasse og var det penn og papir. Ingen rettskriving med elektroniske greier…. Og det er 25 år siden…

Anonymkode: ea2d0...804

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hello from Arendal, ja. 

Anonymkode: 69fe4...c4d

Skrevet

Faktisk litt ekkelt å trolle om barn og pupper.

Anonymkode: 5c240...a81

• Liker 3
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 437b4...d95

Skrevet

Nei selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: d85c7...a99

Skrevet

Herre gud gjorde henne virkelig? Henne burde ikke få låv. 

Anonymkode: dd368...083

• Liker 4
Skrevet

Hva er det som skjer ? 
Folk greier jo knapt å mestre rettskriving og tegnsetting! 

Anonymkode: c0be8...885

• Liker 2
Skrevet

Merkelig innlegg, men gitt at det faktisk er seriøst: man lar henne gå med den og legger seg overhodet ikke opp i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...