AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Jeg er en mann på 29...som har møtt en flott og ganske ungdommelig dame på 40+.... Vi har jo en god tone, sender noe meldinger i blant, har møttes noen ganger, hatt sex noen ganger også.... og ja...jeg vet ikke. Jeg liker henne godt, men er så redd for å bli såret igjen. At jrg skal bli betatt...og at hun ikke vil ha meg... Men jeg vil så gjerne !! Litt usikker på aldersfoeskjellen også, men føler ikke vi merker den så mye når vi er sammen. Jeg er kanskje ikke noen åpenbar hunk, og jeg er sjenert og ikke mange snur seg min vei. Råd til en uerfaren ungkar? Anonymkode: 7f78e...cc7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Du bør finne en dame på egen alder. Slike parforhold hvor kvinnen er 10 + år eldre ender alltid når kvinnen runder 50+....overgangsalder setter stopper for mye. Anonymkode: 41c35...61d 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du bør finne en dame på egen alder. Slike parforhold hvor kvinnen er 10 + år eldre ender alltid når kvinnen runder 50+....overgangsalder setter stopper for mye. Anonymkode: 41c35...61d Her var det mye rart. "Ender alltid"...det var veldig bastant å si at de alltid ender, det vet du da overhodet ikke noe om. Og nøyaktig hva er det overgangsalder stopper? Vil gjerne høre svaret på dette fra en som sannsynligvis ikke aner hva den snakker om. Er du en kvinne som er ferdig med overgangsalder? TS: Spørsmålet her er jo om dette er et forhold du ønsker å være i. Det er det eneste svaret du trenger. Anonymkode: cd13e...636
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 Hva ønsker du av fremtiden? Hva med barn, kan det bli en dealbreaker for deg? Du skriver 40+, det er jo såklart forskjell på 41 og 49 år….. Anonymkode: b8a96...c67
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 Forhold er alltid et sjansespill. Man kan bli såret, sånn er det for alle. For å ha det godt frem til det eventuelt skjer så er det best å tenke minst mulig på det. Da unngår man kanskje å ødelegge noe som kunne blitt veldig fint pga. frykten. Anonymkode: 4b0ec...a53
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er en mann på 29...som har møtt en flott og ganske ungdommelig dame på 40+.... Vi har jo en god tone, sender noe meldinger i blant, har møttes noen ganger, hatt sex noen ganger også.... og ja...jeg vet ikke. Jeg liker henne godt, men er så redd for å bli såret igjen. At jrg skal bli betatt...og at hun ikke vil ha meg... Men jeg vil så gjerne !! Litt usikker på aldersfoeskjellen også, men føler ikke vi merker den så mye når vi er sammen. Jeg er kanskje ikke noen åpenbar hunk, og jeg er sjenert og ikke mange snur seg min vei. Råd til en uerfaren ungkar? Anonymkode: 7f78e...cc7 En sjenert mann uten muskler liker dem ikke. De liker slemme menn. Gjerne menn som slår og kaller dem stygge ting. Anonymkode: eba80...102
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En sjenert mann uten muskler liker dem ikke. De liker slemme menn. Gjerne menn som slår og kaller dem stygge ting. Anonymkode: eba80...102 Ikke vær så bitter, slike svar er tåpelige - tror du virkelig at en kvinne liker å bli mishandlet i et forhold? Anonymkode: b8a96...c67
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva ønsker du av fremtiden? Hva med barn, kan det bli en dealbreaker for deg? Du skriver 40+, det er jo såklart forskjell på 41 og 49 år….. Anonymkode: b8a96...c67 Barn er ikke viktig for meg Anonymkode: 7f78e...cc7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke vær så bitter, slike svar er tåpelige - tror du virkelig at en kvinne liker å bli mishandlet i et forhold? Anonymkode: b8a96...c67 Noen ganger virker det sånn når de oppsøker samme typen menn gang på gang eller til og med exen som pleide og banke dem. Anonymkode: 9deba...253 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #10 Skrevet 30. januar 2022 Tenk deg godt om. Du vil gå glipp av muligheten til å få barn. Anonymkode: b34b4...ea1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #11 Skrevet 30. januar 2022 Så fint at du har funnet noen! Dette er en dame på min alder og som tåler å snakke om seriøse greier. Vi har ikke samme forhold til det dating-spillet som yngre forholder seg til. Ta samtalen om hva hun ser for seg, så får du det avklart først som sist. Anonymkode: 5e2e7...c7c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #12 Skrevet 30. januar 2022 Så du er med andre ord ikke interessert i å få barn ikke sannt TS? For det toget er nok gått når du blir sammen med en så gammel dame. Og om 10 år så er det nok ikke noe særlig mere sex heller. Anonymkode: f01ba...5e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå