Gå til innhold

Hvordan spørre hva han tenker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har datet en fyr i 2 måneder nå. Alt er perfekt, og jeg merker at vi begge vil hverandre. 
Jeg vil gjerne vite hva han tenker.. Jeg forventer ikke og definere noe, men mere få et bekreftene svar på om vi står på samme sted og tenker det samme. 
Hvordan spør jeg, uten å virke for desperat..? ☺️ 

Anonymkode: 6f715...b41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et rart spørsmål. 

Anonymkode: 6d629...226

Skrevet

"Hva tenker du om oss videre?" 

Hold det enkelt. 

Anonymkode: c5a4b...34e

Skrevet

Takler han ikke et enkelt spørsmål, eller en samtale om dette, så er han antagelig ikke den rette. Hvis han midlertidig må inn i hulen for å gruble, så la ham få fred til det. Ikke få panikk, og bli klengete. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For et rart spørsmål. 

Anonymkode: 6d629...226

Noen år som hobbypsykolog her på KG, har bare bekreftet at det ikke finnes rare spørsmål, kun rare svar.  

Anonymkode: f64ba...d04

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Takler han ikke et enkelt spørsmål, eller en samtale om dette, så er han antagelig ikke den rette. Hvis han midlertidig må inn i hulen for å gruble, så la ham få fred til det. Ikke få panikk, og bli klengete. 

Noen år som hobbypsykolog her på KG, har bare bekreftet at det ikke finnes rare spørsmål, kun rare svar.  

Nei, det er sant ☺️ Det er bare hvordan jeg skal formulere meg uden og virke for desperat. Jeg er bare ute etter å høre hva han tenker, og om vi står på samme sted, selvom med handlinger virker det veldig lovende. Det et bare deilig å få en bekreftelse med ord ☺️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, det er sant ☺️ Det er bare hvordan jeg skal formulere meg uden og virke for desperat. Jeg er bare ute etter å høre hva han tenker, og om vi står på samme sted, selvom med handlinger virker det veldig lovende. Det et bare deilig å få en bekreftelse med ord ☺️ 

Du får lodde stemningen da. "Har du lyst å snakke litt om oss, og framtida?" 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...