AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Har datet en mann i to månder, men jeg bynner å lure på om han er over xn? - han nevte henne på andre date. Er et år siden det blei slutt etter at hun var utro. De var sammen i over 10 år - Han gratulerte henne me dagen og han fikk mye hjerter og klemmer tilbake på dette. - Han sammenligner meg med henne. - Han vil ikke ta ting for fort, vil bli kjent - Han sier ofte han er redd for å gi meg forhåpninger om noen og at jeg blir skuffet. Føler han sier indirekte at han ikke vet om han et klar for et forhold. - Han vil ikke «vise» meg offentlig Hva tenkere dere og hva hadde dere gjordt? Anonymkode: fe620...ae9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Det at han ikke vil vise deg frem offentlig er ikke et bra tegn tenker jeg. Han burde jo være stolt av deg. Anonymkode: f6251...772 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 Redd han vil skuffe deg = han kommer til å skuffe deg Han har nå forberedt deg på det. På forhånd renvasket sin samvittighet. Ikke vise seg offentlig med deg! Hadde jeg aldri giddet. magen din har rett. Stopp det med han, før han gjør det. For han gjør det Anonymkode: 08ef6...191 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 Er du sikker på at det var hun som var utro? Og svaret er et klart nei. Du er en rebound. Anonymkode: 7298d...be4 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 Nå må du holde veldig god avstand til denne mannen. Han er ikke klar for å være eksklusiv med deg. Han har deg på vent. Anonymkode: 4cb35...f1a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 Han er ikke forelsket i deg! Anonymkode: f4111...83c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 Takk for alle svar ♥️ Har holdt meg på avstand noen dager for å se hva han gjør. Virker ikke som det skjer så mye. Må kanskje kutte han helt ut. Anonymkode: fe620...ae9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 Det kan hende han er ferdig med henne, men at han har gått inn i noe nytt for fort. Det er to forskjellige ting. De aller fleste trenger en del tid for å få hode og hjerte på plass igjen, spesielt etter et langvarig forhold. Å hoppe for fort inn i noe nytt går veldig sjelden bra. Det kan virke som om han ikke vet hva han vil, at du er grei å ha i blant, men at han egentlig ikke er verken klar til å gå videre, eller er veldig forelsket. Anonymkode: 5d488...8c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå