AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Hei Etter at jeg fødte sistemann for 4 år siden har jeg slitt med utvendige hemoroider som til tider blir svært store og vonde. Jeg har i tillegg IBS og i anfallsperioder når jeg går mye på do med diaré, så blir de ekstra store og vonde. Har ikke telt de, men de ser ut som en drueklase og dekker hele rumpehullet. Jeg er svært bevisst på dette og har aldri sex med lys på f.eks. Men denne helgen har vi barnevakt og lysten grep oss i dag tidlig, og før jeg fikk sukk for meg så hadde han snudd meg rundt i doggy, i dagslys. Det gikk fra 100-0 på et nanosekund når han fikk sjokk og trodde det var avføring som kom ut. Jeg har derfor bestemt meg nå for at nå må de vekk. Redd for at dette har ødelagt sexlivet vårt, men jeg kan iallfall fjerne de sånn at han skal slippe å se de flere ganger. I følge Google er jeg en grad 4. Men jeg har en bekjent som mistet moren sin etter en hemoroide operasjon, fordi hun fikk sepsis i stingene. Jeg er livredd for at dette skal skje med meg også. Er det noen her som har fjernet de, gjerne grad 4, om kan fortelle litt om hvordan det gikk både under og etter inngrepet? Anonymkode: 8bb5c...e2d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Skal fjerne om én uke, gruer meg noe voldsomt. Min mann vet selvfølgelig om de og har sett det mange ganger. Hva slags forhold er det dere har? 😅 Anonymkode: 475f5...7ac
Kokoloko Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 Jeg har gjort det. Beste jeg hat gjort!! Vondt i 4-5 dager etterpå når jeg skulle nr 2, men det overlever man
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå