AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Hjem meg. Truffet en veldig fin person via dating app. I morgen skal vi møtes for første gang. Vi har pratet i flere uker og om det blir som jeg tror blir det klining. Men jeg har en betent visdomstan som jeg skal oprere ut om 3 uker. Pga den får jeg litt dårlig ånde. Er redd det skal hindre meg i å sleppe meg løs. En tyggis syns jeg ikke hjelper. Jeg renser og pusser tanke mange ganger daglig med skyllevann med kothexidin. Er det noe annet jeg kan gjøre? Noe som gir god ånde uansett hva? Jævelig dritt at det skal ødelegge noe som kan bli bra. Anonymkode: 3657d...f2a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Står og faller hele greia på om det blir klining? Hvorfor ikke bare si det som det er, at du har lyst til å kline men har så vondt i tanna. Anonymkode: 58dc3...27e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Burde ikke kline på første møte uansett Anonymkode: 6005d...eae
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 Hadde kommet til å fortalt om tanna tror jeg 🙈 Anonymkode: 7df98...ba5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå