Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er MYE teori på yrkesfag også! 

Anonymkode: 3d27a...a32

På bygg og TIP er det latterlig lite teori, mens på service&samferdsel og helse&sosial er det mer teori. Likevel er totalmengden av teori større og mer avansert på studiespes enn på yrkesfag, blant annet på grunn av mer språk og mer avansert matte. 

Anonymkode: 6761d...845

Skrevet

Angrer mer på at jeg tok feil fag og at jeg ikke den gangen jobbet mer aktivt mot det jeg egentlig ville som var IT, men det var i 2002, og IT var ikke veldig stort eller bra da, men det hadde gitt meg en grei basis. Istedenfor utdannet jeg meg innenfor hobbyen min (hest) og jeg startet såvidt på praksisen da hest som hobby var ne helt annet enn hest som jobb.

Men i voksen alder ahr jeg nå begynt på utdanning og greier meg rimelig bra selv uten yrkesfagutdanningen.

Anonymkode: c9b8d...0c0

Skrevet

Noen som har erfaring med Informasjonsteknologi og medieproduksjon?

Anonymkode: 9a44e...473

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Angrer mer på at jeg tok feil fag og at jeg ikke den gangen jobbet mer aktivt mot det jeg egentlig ville som var IT, men det var i 2002, og IT var ikke veldig stort eller bra da, men det hadde gitt meg en grei basis. Istedenfor utdannet jeg meg innenfor hobbyen min (hest) og jeg startet såvidt på praksisen da hest som hobby var ne helt annet enn hest som jobb.

Men i voksen alder ahr jeg nå begynt på utdanning og greier meg rimelig bra selv uten yrkesfagutdanningen.

Anonymkode: c9b8d...0c0

Du gikk naturbruk? 

Anonymkode: 6761d...845

Skrevet

Skulle vel kanskje valgt noe annet enn helsefagarbeider. Kanskje mekken istede. Meen jeg ville ikke være utenfor😑

Anonymkode: 689f4...7d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...