Gjest Spacegirl Skrevet 23. oktober 2005 #21 Skrevet 23. oktober 2005 Man skal ikke tro alt man leser, men HVIS dette stemmer så kan han ikke være helt god.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #22 Skrevet 24. oktober 2005 Han var litt interessant den gangen han var gift med Nicole Kidman, men nå virker han bare som en kjedelig fyr i 40-årskrisa. Filmene er stort sett greie, han har hatt gode rådgivere og teft der, men selve mannen er jo ikke akkurat spesielt kjekk eller karismatisk i seg selv så jeg skjønner ikke denne hypen.
Gjest TomKrus Skrevet 24. oktober 2005 #23 Skrevet 24. oktober 2005 Det verden nå trenger er en fremadstormende og yngre norsk utgave av ham!
Gjest LoisLane Skrevet 24. oktober 2005 #24 Skrevet 24. oktober 2005 Jada, jeg produserer sønner på harde livet her, jeg!
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #25 Skrevet 24. oktober 2005 Det verden nå trenger er en fremadstormende og yngre norsk utgave av ham! ← Ja, verden trenger først og fremst menn fra Norge som kanskje tør å stikke seg fram litt mer live i aviser og annen media, ikke anonymt på diverse nettforum gjemt bak 70-talls nick med bart.
Gjest TomKrus Skrevet 24. oktober 2005 #26 Skrevet 24. oktober 2005 Ja, verden trenger først og fremst menn fra Norge som kanskje tør å stikke seg fram litt mer live i aviser og annen media, ikke anonymt på diverse nettforum gjemt bak 70-talls nick med bart. ← Det er begrenset hvor mange Skvalan kan ha i omgangskretsen sin, da.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #27 Skrevet 24. oktober 2005 Det er begrenset hvor mange Skvalan kan ha i omgangskretsen sin, da. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå