Gå til innhold

Tom Cruise er syk jo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når barnet blir født, får ikke foreldrene snakke til babyen den første uken. Det er fordi at ifølge den scientologiske læren skal ikke nyfødte bli distrahert. Barnet skal heller ikke bli irettesatt under oppveksten. Scientologene mener at barna selv må lære å skille mellom rett og galt.

Håper Katie tar på seg sin mest utringede kjole og løper skrikende vekk fra gærningen. Helst før ungen er født.

Gjest rabrabara
Skrevet

Ja, han virker veldig intens og manipulerende. Jeg så ham i ett klipp der en komiker sprutet vann på ham, og han ble helt koko. Stirret intens på mannen og oppførete seg som om han hadde spyttet på ham. Skjønner at han ikke syntes det ver moro å bli våt, men reaksjonen... ja, den var overdrevet. Tdelig at han tar seg selv veldig seriøst.

Skrevet
:ler: Sikkert jævlig trivelige unger å passe en helg... ;)
Gjest Jalileh
Skrevet

HVIS dette er sant så ja...da er han syk.

Skrevet

Syk er pokker meg rette ordet.

Skrevet

Ikke første gang jeg leser at han er fullstendig kontrollerende når det gjelder damene sine, så det er vel ikke helt usant kanskje? Men Katie som har drømt om Tom siden hun var liten jente, er kanskje litt blind ennå? Hun kommer nok til seg selv med tiden, det har de andre gjort. ;)

Gjest Violetta
Skrevet

Barna skal ikke irettesettes. Blir sikkert kjekke unger av sånt. :plystre:

Skrevet

Nå er vel Katie scientolog hun også, så dette er vel regler hun selv ønsker å følge.

Skrevet

...man skal ikke plage andre

man skal være grei og snill

og for øvrig kan man gjøre hva man vil..................... :plystre:

Skrevet

Tror unge frøken Katie er litt blindet av kjærligheten for tiden. Hun kapret jo tross alt drømmemannen sin. Forhåpentligvis tar hun til fornuft snart.

Skrevet

Jeg håper virkelig at ikke alt vi hører er sant. Jeg leste nå at han har ordnet brudekjolen for henne, og at hun skal skifte navn til Kate. (Kate er kjælenavnet hans for henne... )

Skrevet

Jeg er selvfølgelig ikke enig i det som sto i linken, men jeg kan godt forstå dem begge.

Han på sin side har følt seg utilstrekkelig i store deler av sitt liv, fordi han led (og lider av) ordblindhet. Han har også blitt mobbet, har jeg hvertfall lest.

Mennesker som ikke har funnet roen, balansen eller har et indre "driv" søker gjerne til noe over dem selv, gjerne religion eller sekt (eller finner seg en dominerende partner).

Hun er ung og har fått sin ungdoms helt som ektemann og far til sitt barn. Klart hun er begeistret! Det er heller ingen hemmelighet at klare regler og struktur er forlokkende for en del mennesker - spesielt i dag der vi lever i et normløst samfunn der alle skal være sp individuelle og frie - hvertfall i følge media som styrer store deler av vårt samfunn - på en måte vår tids bibel nest etter bibelen selv.

Er en jente forelsket er det utrolig hva hun kan finne seg i fra partneren, selv om hun skulle være aldri så teoretisk intelligent. Forelskelse og relasjoner mellom et par handler om følelser som lett kan føre selv den mest fornuftige ut på villspor.

Forholdet deres har gått veldig raskt fra de ble sammen til bryllup og graviditet. Tom Cruise virker som en veldig kontrollerende type som tar seg selv meget høytidelig. Han har sikker tbehov for strenge regler andre har satt opp for ham, for da slipper han å håndtere følelser, tanker og "kaos": han slipper det nemlig fordi han har religionen og reglene.

Slik er det med en del prester og andre kristne eller religiøse mennesker også: de håndterer ikke det å være menneske så de søker ferdig skreddersydde svar og regler. På den måten slipper de å bli såret, skuffet og harde tak og selvinnsikt.

Skrevet

Alt hva dere vet og deres privatliv, hva de tenker og føler og alle detaljene i oppvekst og sånn - også fra alle de "sikre" kildene da.

Skrevet

hvis dette er tilfelle så er det jo helt sykt. hadde aldri godtatt det.

Skrevet
hvis dette er tilfelle så er det jo helt sykt. hadde aldri godtatt det.

Var det nå vi skulle applaudere deg?

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...