AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Ryanair kansellerte bagasjen jeg skulle sjekke inn og sier eneste mulighet for meg er å kjøpe ny. Noe jeg må gjøre per mellomlanding, noe som vil bli veldig dyrt. Jeg skal derfor kun ta med håndbagasje. Og lurer på hvor strenge de egentlig er der? Kan jeg ta med en liten trillekoffert på 36x22x49 cm? hilsen fortvila passasjer Anonymkode: 183e3...cfa
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Nei, den er for stor til å gå som håndbagasje. Ryanair er et drittselskap som ikke yter så veldig mye kundeservice, de er veldig strenge på dette for da må du betale ekstra for å sjekke bagasje som er for stort til å gå som håndbagasje. Anonymkode: b3dc8...f16
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, den er for stor til å gå som håndbagasje. Ryanair er et drittselskap som ikke yter så veldig mye kundeservice, de er veldig strenge på dette for da må du betale ekstra for å sjekke bagasje som er for stort til å gå som håndbagasje. Anonymkode: b3dc8...f16 Det var det jeg fryktet. Takk for svar 🙏🏻 Anonymkode: 183e3...cfa
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Hvorfor kansellerte de bagasjen? 🤔 Anonymkode: 14df1...3df
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor kansellerte de bagasjen? 🤔 Anonymkode: 14df1...3df Ja det lurer jeg også på. Mistenker det bare er for å tjene penger. Bagasjen for hele reisen kostet 695,-, den kansellerte de. Uten grunn. Så sier de at jeg må bestille ny, noe som vil komme på nesten 1500,- for hele reisen. Anonymkode: 183e3...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå