Gå til innhold

Jeg har syk helseangst... hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært hos flere leger og urologer. Tatt blodprøver og ultralyd på grunn av min frykt for testikkel kreft. Alt var bra. Jeg har opplevd testikkelsmerter og ryggsmerter. Det er det som bekymrer meg. Hva skal jeg gjøre? Er jeg sikret nå? Hva kan smerten være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
pellepoliti skrev (1 time siden):

Har vært hos flere leger og urologer. Tatt blodprøver og ultralyd på grunn av min frykt for testikkel kreft. Alt var bra. Jeg har opplevd testikkelsmerter og ryggsmerter. Det er det som bekymrer meg. Hva skal jeg gjøre? Er jeg sikret nå? Hva kan smerten være?

Helseangst er vondt, hva sier legene at det kan være da? Trener du? 

Anonymkode: 98e88...74e

Skrevet
pellepoliti skrev (1 time siden):

Testikler er ikke nødvendige og kan fjernes. Da slipper du å ha angst.  

Anonymkode: b2e5f...d16

Skrevet

Du tenker mye på det, hele tiden, og da tenker du på deg smerte. Det er en ond sirkel. Og du blir utslitt og utmattet, indre uro, anspent osv, og det bidrar til å holde smertene. 

Anonymkode: b7a0a...501

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Anbefalinger om å høre på Wilhelmsen kommer om 3....2....1...

Anonymkode: 559a3...bd2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Anbefalinger om å høre på Wilhelmsen kommer om 3....2....1...

Anonymkode: 559a3...bd2

Jupp. Og anbefalingen om Anthony Williams, englenes gullgutt og deres utvalgte profet, om 3...2...1...

Anonymkode: 93515...814

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jupp. Og anbefalingen om Anthony Williams, englenes gullgutt og deres utvalgte profet, om 3...2...1...

Anonymkode: 93515...814

Skulle det være at TS døyver angsten med alkohol så kommer anbefalingen om Julie Winge også. :)

Anonymkode: d1ed6...544

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...