AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Det kommer konstant reklame der man får e-post idag ut av det blå. Jeg prøver å blokkere. Noen som har fått til og vet hvordan man blokkerer disse? Anonymkode: e2113...c34
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Håper noen kommer inn og har en god oppskrift, så følger med her. Jeg var i kontakt med Microsoft support lenge, det var 15-20 mail fram og tilbake, saken ble overført til 2.linje support eller hva de nå kaller det. Allikevel fikk jeg ikke slutt på spam i innboksen. Ille nok at det kommer i spam-folder, men da kan jeg bare tømme den uten å tenke mer over det, det er alle disse møkkamailene i innboksen som irriterer. Fikk en oppskrift på hvordan få all søppelpost filtrert til søppelmappen, men det hjalp ikke. Outlook er noe ræl for å si det mildt. Anonymkode: 166d5...305
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Dette problemet oppsto idag for meg ut av det blå. Anonymkode: e2113...c34
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Håper noen kommer inn og har en god oppskrift, så følger med her. Jeg var i kontakt med Microsoft support lenge, det var 15-20 mail fram og tilbake, saken ble overført til 2.linje support eller hva de nå kaller det. Allikevel fikk jeg ikke slutt på spam i innboksen. Ille nok at det kommer i spam-folder, men da kan jeg bare tømme den uten å tenke mer over det, det er alle disse møkkamailene i innboksen som irriterer. Fikk en oppskrift på hvordan få all søppelpost filtrert til søppelmappen, men det hjalp ikke. Outlook er noe ræl for å si det mildt. Anonymkode: 166d5...305 Tror jeg fat ut av det. Nå gikk det litt fort men jeg tror det var slik: Trykk øverst til høyre på eh blomst ved siden av spørsmålstegn. vis alle outlookstillinger vis hurtigstillinger vis reklamefri e-post Anonymkode: e2113...c34
Hero1 Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer konstant reklame der man får e-post idag ut av det blå. Jeg prøver å blokkere. Noen som har fått til og vet hvordan man blokkerer disse? Anonymkode: e2113...c34 Bruk protonmail.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 Hero1 skrev (55 minutter siden): Bruk protonmail. protonmail er jo ren svindel. Anonymkode: 573a3...e7d
Hero1 Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): protonmail er jo ren svindel. Anonymkode: 573a3...e7d Svindel? Det er gratis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå