AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Jeg har brukt P-ring i et par år nå. Den har ingen bivirkninger utenom at den fjerner absolutt all sexlyst. Kan ikke huske sist jeg onanerte for eksempel. Før gjorde jeg gjerne det flere ganger i uken. Har sex med kjæresten, men det tar veldig lang tid før jeg blir kåt… Ikke slik jeg er uten prevensjon at jeg kunne være kåt ofte. Føler dette tar knekken på forholdet. Jeg er i 20-årene og burde vel være mer kåt enn dette Annen hormonell prevensjon funker enda dårligere… Vurderer å bare gå uten prevensjon og tilbake til kondom… Andre tips? Anonymkode: 16c80...880
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Ville gått tilbake til kondom, og unngå å ha sex rundt eggløsning Anonymkode: 6d2f3...a4f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ville gått tilbake til kondom, og unngå å ha sex rundt eggløsning Anonymkode: 6d2f3...a4f Ja, det jeg tenker. Men kjæresten er veldig imot det. Anonymkode: 16c80...880
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Samme skjedde meg på p-piller, absolutt null sexlyst og ingen interesse for menn generelt. Er nå uten prevensjon og det føles fantastisk. Kåt, livsglad jente igjen. Anbefaler deg å kutte ut prevensjon du også når du har slike bivirkninger. Så får dere heller bare være forsiktige. Har nå ikke blitt gravid jeg med å hoppe av i svingen/bruke kondom Anonymkode: fa7b5...4ba 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 Forresten, min elsker eller hva jeg skal si merker stor forskjell på meg med og uten prevensjon. Han synes det er digg at jeg er tilbake som jeg var før jeg startet på p-piller. Anonymkode: fa7b5...4ba 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forresten, min elsker eller hva jeg skal si merker stor forskjell på meg med og uten prevensjon. Han synes det er digg at jeg er tilbake som jeg var før jeg startet på p-piller. Anonymkode: fa7b5...4ba Tusen takk for svar! Det du skriver høres jo helt herlig ut. Anonymkode: 16c80...880
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 Jeg har gode erfaringer med kobberspiral 😊 Anonymkode: c7b2f...f20
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #8 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det jeg tenker. Men kjæresten er veldig imot det. Anonymkode: 16c80...880 Da får kjæresten din finne en annen type prevensjon for menn da! Egositiske møkkamann! Jeg tåler heller ikke hormonprevensjon. Har ikke sex med noen som ikke er villig til å ta ansvaret om han/vi skulle bomme på el eller komme inni ved et uhell. Hormoner er ikke for alle. Anonymkode: bdff8...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #9 Skrevet 29. januar 2022 Veldig vanlig og kjipt problem Anonymkode: a79aa...256
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #10 Skrevet 29. januar 2022 Samme problem her, vi endte med å bruke en blanding av kondom og sikre perioder. Det er jo ikke så sikkert som navnet tilsier, men vi er i 30-årene og har vært sammen i mange år så vi synes det var en risiko vi kunne leve med. Det har gått bra i flere år nå. Greit å kunne faktisk kjenne noe i underlivet igjen. 😅 Anonymkode: d3d93...046
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #11 Skrevet 29. januar 2022 Jeg har samme problemet, og lurer på om det skyldes p-staven. Jeg vemmes nesten av tanken på sex, og jeg har alltid hatt høy sexlyst. Har stort sett vært jeg som har "masa" på mannen om mer sex. Legen mener at lav sexlyst ikke er en mulig bivirkning her, men jeg vet nå ikke..... Anonymkode: fe661...366
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #12 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har samme problemet, og lurer på om det skyldes p-staven. Jeg vemmes nesten av tanken på sex, og jeg har alltid hatt høy sexlyst. Har stort sett vært jeg som har "masa" på mannen om mer sex. Legen mener at lav sexlyst ikke er en mulig bivirkning her, men jeg vet nå ikke..... Anonymkode: fe661...366 Jo det er det. Har hatt p-stav og null lyst på sex. Sluttet med den og fikk lysten tilbake og vel så det. Kalles jo prevensjon. Er ikke rart det, man får jo ikke lyst på sex lenger. 🙄 Anonymkode: bdff8...5c1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå