AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Jeg datet en mann ifjor, men da slet jeg en del med mitt. Hadde mange stressfaktorer i livet og passet ikke med fokus på relasjon. Det ble en kjip slutt, men jeg har nå kommet på et bedre sted i livet og tenker fortsatt på han. Ser at flere her snakker om at det er en mulighet å kontakte tidligere ekser/dates. Tror dere det fungerer? Hva tenker dere menn om slikt? En dame som dere likte men måtte trekke dere unna, da du så at hun hadde nok med sitt på den tiden. Om hun da kontakter deg igjen etter en god stund, la oss si 6 måned til 1 år etterpå. Ville dere vært positive til å ta opp kontakten igjen? Anonymkode: e4aa2...c96
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Er ikke mann, men har som dame vært i lignende situasjon bare motsatt av din. Hadde han tatt kontakt igjen hadde jeg bare blitt glad for det, går fortsatt og tenker på han og lurer på hvordan han har det. Anonymkode: 11396...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er ikke mann, men har som dame vært i lignende situasjon bare motsatt av din. Hadde han tatt kontakt igjen hadde jeg bare blitt glad for det, går fortsatt og tenker på han og lurer på hvordan han har det. Anonymkode: 11396...7aa Hvorfor spør ikke du han da? Hvor lang tid har det godt? Hvem endte det Anonymkode: e4aa2...c96
hudorm1 Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Kjør. Du har ingenting å tape! Bare send en casual melding, for å starte samtalen. Er han interessert så vil han spørre om å treffes etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvorfor spør ikke du han da? Hvor lang tid har det godt? Hvem endte det Anonymkode: e4aa2...c96 Han trengte avstand pga vanskelige tider, og selv om det var helt forferdelig å gi slipp så har jeg respektert valget hans. Det har gått noen år nå faktisk, men jeg glemmer han aldri Håper du finner ut av din situasjon. Kan godt være han blir glad for å høre fra deg igjen. En ting som kan skje når man blir bedt om å "forlate" noen som er nede, er at man aldri helt får noe ordentlig closure. Og at man blir gående og lure på om de fikk det bra igjen, og hva som kunne ha skjedd mellom dere Anonymkode: 11396...7aa
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 Han svarte meg positivt tilbake skal prøve å ikke ødelegge det denne gangen 😅 Anonymkode: e4aa2...c96 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han svarte meg positivt tilbake skal prøve å ikke ødelegge det denne gangen 😅 Anonymkode: e4aa2...c96 Så godt å høre, ønsker dere lykke til og håper det blir kjempebra denne gangen ❤️ Anonymkode: 11396...7aa
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så godt å høre, ønsker dere lykke til og håper det blir kjempebra denne gangen ❤️ Anonymkode: 11396...7aa Tusen takk ❤️ Anonymkode: e4aa2...c96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå