Skytten10 Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Jeg er singel, 32 år, har en grei jobb , gode venner og familie, bo og ellers livet på stell. Som så mange andre så er jeg singel og etter to år med lite treff punkt håper jeg nå snart det blir flere muligheter for å treffe folk og det menn. Jeg er på tinder, men synes det er vanskelig å faktisk få til noen treff selv med en grei mengde matcher. Det virker ikke som det er vanskelig å faktisk få satt et treff og de fleste meldinger er ofte av den mer useriøse typen. Etter hvert har jeg merket at tinder tapper meg for selvtillit og jeg begynner å tvile på om jeg noen gang vil møte noen. Dette med å få barn begynner å stresse meg da man helst vil bruke litt tid med en eventuell partner før man skal satse på barn. Det jeg lurer på er vel om andre har noen råd/tips. Tenker ofte at da jeg bruker så mye tid på å tenke på å treffe noen, om jeg heller bør legge den tanken vekk og akseptere at nå må jeg planlegge et liv med meg og eventuelt det å få barn alene om noen år. Noen som er i samme situasjon / vil dele noen råd?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Har du gjort noe aktivt for å treffe menn, TS? Nettdating eller annet sosialt? Anonymkode: d8343...a12
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Er ikke Tinder kun for ons.? Virker slik på de andre som bruker appen. Anonymkode: 157bc...028
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er ikke Tinder kun for ons.? Virker slik på de andre som bruker appen. Anonymkode: 157bc...028 For det meste, ja har jeg inntrykk av. Jeg slettet appen. Følte meg ikke klar for dating. K37 Anonymkode: d8343...a12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå