AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Kan du fortelle litt om hvordan det foregår? Tar det lang tid før man er ferdig og hjemme igjen? Er narkose skummelt? Blir arrene stygge? Problemer i ettertid, med smerter, blødninger eller annet? Var det verdt det? Blir takknemlig for svar. Anonymkode: 984fb...831
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Steriliserte meg for en del år tilbake. Ble innlagt på morgenen, sendt hjem etter at jeg hadde ligget på oppvåkning noen timer. Du må ha skyss, for du får ikke lov å kjøre bil etterpå. De går inn gjennom navlen (kikkhullsoperasjon), så det blir ikke arr i det hele tatt. Hadde litt smerter et par dager, og gikk litt krumbøyd, men det gikk fort over. Fikk betennelse i navlen like etterpå, men det ble fikset med salve med antibiotika, og ble bra etter et par dager. Kan absolutt anbefales, spør du meg. Det var befriende å slippe å styre med prevensjon av ymse slag, som ga alle slags plager. Anonymkode: 2741a...b3c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Så bra at det var vellykket ❤ Har lest litt skrekkhistorier her inne om at man kommer i overgangsalderen bare noen år senere, og at noen har lagt uforklarlig på seg til tross for samme kosthold som før. Men regner med at dette kanskje er bullshit.. takk for svar, hadde vært deilig å slippe å bekymre seg for graviditet ja😊 Anonymkode: 984fb...831
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Steriliserte meg mens de var inne der likevel pga keisersnitt. Jeg var 30. Det ble litt større blødninger under mens men ellers var syklusen som før. Vekten økte litt. Kom i overgangsalder i alder av 38. Angrer ikke for bekymringen over graviditet var godt å være foruten Anonymkode: 81f64...6fc
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Steriliserte meg mens de var inne der likevel pga keisersnitt. Jeg var 30. Det ble litt større blødninger under mens men ellers var syklusen som før. Vekten økte litt. Kom i overgangsalder i alder av 38. Angrer ikke for bekymringen over graviditet var godt å være foruten Anonymkode: 81f64...6fc Men tror du vekt og overgangsalder handlet om steriliseringen? 🤔 Det gir jo litt mening, de fleste hunder legger jo på seg av sterilisering 😅 Anonymkode: 984fb...831
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå