Gå til innhold

Hvor mange grader har du på badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har gamle kabler fra 80-tallet, de står på laveste innstilling i vinter (3 innstillinger finnes). Vi merker såvidt lunken i gulvet om vi går barbeint.

Tipper badet er et sted mellom 16 og 18 grader. Ikke der vi prioriterer varme.

Anonymkode: 0ff51...9a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har reflektorovn på badet, så usikker på temperatur. Tipper rundt 23 grader. Resten av leiligheta er 20 sms.

Skrevet

35 grader. fryser ganske lett. synes det er deilig at det er så varmt på badet :) vet ikke hvor stort det er, sånn passe stort

Anonymkode: 1deb9...dac

Skrevet

Lite bad med varmekabler, 18 grader eller avslått. 

Anonymkode: 6b554...e8b

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vi har gamle kabler fra 80-tallet, de står på laveste innstilling i vinter (3 innstillinger finnes). Vi merker såvidt lunken i gulvet om vi går barbeint.

Tipper badet er et sted mellom 16 og 18 grader. Ikke der vi prioriterer varme.

Rart hvor forskjellige folk er. Her er badet det varmeste rommet i huset. På badet er jeg ofte både avkledd og våt etter dusj, og da er det siste jeg vil å hutre i 16-18 grader. Termostaten min er innstilt på 20 grader, men jeg tror det er rundt 23. 

Anonymkode: 4e45c...793

• Hjerte 1
Skrevet

Er litt usikker men det er ganske varmt, vi har rundt 21-22 grader i stua så jeg vil tro vi iallefall har over 26 grader på badet, det merkes når man går inn der, fryser ikke etter dusjen for å si det slik. 

Skrevet

Varmekabler. Baderommet isolert sett har vinkler som summerer seg til 720 grader.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Rart hvor forskjellige folk er. Her er badet det varmeste rommet i huset. På badet er jeg ofte både avkledd og våt etter dusj, og da er det siste jeg vil å hutre i 16-18 grader. Termostaten min er innstilt på 20 grader, men jeg tror det er rundt 23. 

Anonymkode: 4e45c...793

Vel, med så dyr strøm er vi forsiktige i år. På badet er vi i 2-15 min, i stua er vi i flere timer :) Normalt er badet varmere.

Går kjapt å tørke seg og kle seg igjen etter en dusj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...