Gå til innhold

Hvor erogene er brystvortene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mine ønsker ikke bli tatt på etter jeg har ammet barn. Får fnatt. 

Anonymkode: 99ae1...11e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner fint lite i selve brystvortene, og det gir meg like mye seksuelt som om du stryker meg på albuen. Så jeg "finner" meg i det fordi partner liker det. Men ikke forvent att jeg skal få nytelse av det

Anonymkode: c32cc...43e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Null følelse i dem faktisk.

Anonymkode: d3381...d3a

Her å. 

Anonymkode: f861c...e25

Skrevet
Smeltemann skrev (På 29.1.2022 den 19.35):

Nipler er nøkkel til suksess hos de fleste damer. 

Det blir som regel en råd for pulings da.

Lær deg norsk, hva? 

Anonymkode: bc2e3...f2d

• Liker 1
Skrevet

Kjenner nesten ingenting i de, så han må hvertfall ta i ekstremt hardt om det skal skje noe 

Anonymkode: 108c2...f33

Skrevet

Kan være godt. Godt når jeg tar på dem selv. Og med noen menn. Andre er rett og slett altfor hardhendte eller bruker for lite tid der selv om det føles bra for meg. Så kommer helt an på. 

Anonymkode: fd3cc...1bb

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror dette er veldig individuelt. Jeg har fått orgasme flere ganger ved å kysse og få brystene massert. Brystvortene er veldig erogene og jeg hadde en samboer som kunne ta hånden inn på huden min og få meg til å ville ha sex på bare noen sekunder. Han kalte dem "startknapper" og kunne manipulere meg fra å ikke ha lyst til å tenne. Men jeg har venninner som ikke har noen sånne følelser i brystene i det hele tatt.

Anonymkode: 980eb...ea1

Skrevet

Nei. Om du derimot er veldig god til å kline og presser en deilig ereksjon mot skrittet mitt kan du lett skru meg på. For meg er altså kliningen veldig viktig. Er du dårlig tenner jeg ikke. Er du flink blir jeg fort våt.  Med brystvortene mine er det viktigste at du er forsiktig. Kan være litt godt, men er du for hardhendt er det bare vondt. 

Anonymkode: f0ada...42e

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mer som en av-knapp hos meg.

Anonymkode: cb3da...c29

Samme her

Anonymkode: 54b4d...3e9

Skrevet

Jeg har opplevd å kun kline litt, og deretter suge, og bite i brystvortene på en kvinne og det gikk for henne!

Skrevet

Hadde en mann begynt p tafse på meg etter jeg har sagt i fra om at jeg ønsker å bli bedre kjent først, hadde det vært siste gang han så meg.

Og har ikke sensitive brystvorter, heller motsatt.

Anonymkode: dfdac...fab

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 14.42):

Nei ikke så erogene. Det er godt å bli tatt på dem, men idet mannfolka henger som ammende småbarn så får jeg avsmak.

Anonymkode: d979a...7dd

Diende småbarn. Litt ekkelt med ammende småbarn :(

Anonymkode: 5b32b...38e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...