AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Skrevet 29. januar 2022 Hei. Jeg har blitt venn med en veldig søt dame fra Sunnmøre på Snapchat. Vi sendte hverandre selfies, og hun er veldig pen. Problemet er bare at hun skriver på nynorsk, så jeg skjønner ikke en dritt av hva hun skriver. Jeg skjønner ikke noe som helst nynorsk, det er helt 100 % uforståelig for meg! Klarer ikke å skjønne et eneste ord! Nynorsk er mye verre enn både gresk og kinesisk til sammen! Ok, nå til saken: Hun sendte meg to meldinger, og de lyder slik: "Eg elskar deg" og "Eg har aldri sett noken vakrare personar enn deg". Eh, hæ? Hva søren står det her? Hvilket språk er det? Er det gresk, eller? Eller kanskje kinesisk? Nei, jeg skjønner ikke et eneste ord av chattemeldingene hennes... Hva betyr det hun sendte meg? Hva søren betyr "eg elskar deg" og "eg har aldri sett noken vakrare personar enn deg" på norsk? Skjønner absolutt ingenting! Kan noen her plis oversette det for meg? Jeg er veldig nysgjerrig på hva det hun skriver til meg betyr. PS! Jeg er ikke fra utlandet, hvis dere lurer. Jeg er både født og oppvokst her i Norge, og bodd her i Norge hele livet, og begge foreldrene mine er også norske, så jeg er 100 % norsk. Anonymkode: 54840...ef7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #2 Skrevet 29. januar 2022 Hun mener nok at du er 100% dum, eller noe deromkring. Ikke noe å bry seg om. Anonymkode: 887c5...2c0 9 1 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Skrevet 29. januar 2022 Skulle dette være morsomt eller provoserende? For det var ingen av delene. Mest meningsløse trolleinlegget jeg har sett. Anonymkode: 0b70d...2e2 2
Silva Pluvialis Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 Jeg elsker deg Jeg har aldri sett noen vakrere personer enn deg Men Jeg tror faktisk ikke på at du ikke skjønner hva som står. Det er jo helt likt.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Skrevet 29. januar 2022 Ingen som sier "elsker deg" som første setning. Og om dere har snakket en stund kommer man ikke til "elsker deg" uten at du ikke har forstått ett ord av det hun sier. Om du skal trolle, så i alle fall gjør det litt sannsynlig. Anonymkode: 8b00b...6ee
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #6 Skrevet 29. januar 2022 Åh gud bedre... folk gidder virkelig å svare 🤦♀️ Anonymkode: ced76...9fb 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #7 Skrevet 29. januar 2022 Hadde du ikke nynorsk på skolen?🤔 Anonymkode: 61c77...aa6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #8 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei. Jeg har blitt venn med en veldig søt dame fra Sunnmøre på Snapchat. Vi sendte hverandre selfies, og hun er veldig pen. Problemet er bare at hun skriver på nynorsk, så jeg skjønner ikke en dritt av hva hun skriver. Jeg skjønner ikke noe som helst nynorsk, det er helt 100 % uforståelig for meg! Klarer ikke å skjønne et eneste ord! Nynorsk er mye verre enn både gresk og kinesisk til sammen! Ok, nå til saken: Hun sendte meg to meldinger, og de lyder slik: "Eg elskar deg" og "Eg har aldri sett noken vakrare personar enn deg". Eh, hæ? Hva søren står det her? Hvilket språk er det? Er det gresk, eller? Eller kanskje kinesisk? Nei, jeg skjønner ikke et eneste ord av chattemeldingene hennes... Hva betyr det hun sendte meg? Hva søren betyr "eg elskar deg" og "eg har aldri sett noken vakrare personar enn deg" på norsk? Skjønner absolutt ingenting! Kan noen her plis oversette det for meg? Jeg er veldig nysgjerrig på hva det hun skriver til meg betyr. PS! Jeg er ikke fra utlandet, hvis dere lurer. Jeg er både født og oppvokst her i Norge, og bodd her i Norge hele livet, og begge foreldrene mine er også norske, så jeg er 100 % norsk. Anonymkode: 54840...ef7 Håper virkelig at dette bare er et trolleinnlegg... Hvis du virkelig mener dette her seriøst er dette her bare flaut å lese... 🤦♀️ Anonymkode: 31bfa...157
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #9 Skrevet 29. januar 2022 Nice trolling. Anonymkode: 8641a...ff8
ClausSaus Skrevet 29. januar 2022 #10 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei. Jeg har blitt venn med en veldig søt dame fra Sunnmøre på Snapchat. Vi sendte hverandre selfies, og hun er veldig pen. Problemet er bare at hun skriver på nynorsk, så jeg skjønner ikke en dritt av hva hun skriver. Jeg skjønner ikke noe som helst nynorsk, det er helt 100 % uforståelig for meg! Klarer ikke å skjønne et eneste ord! Nynorsk er mye verre enn både gresk og kinesisk til sammen! Ok, nå til saken: Hun sendte meg to meldinger, og de lyder slik: "Eg elskar deg" og "Eg har aldri sett noken vakrare personar enn deg". Eh, hæ? Hva søren står det her? Hvilket språk er det? Er det gresk, eller? Eller kanskje kinesisk? Nei, jeg skjønner ikke et eneste ord av chattemeldingene hennes... Hva betyr det hun sendte meg? Hva søren betyr "eg elskar deg" og "eg har aldri sett noken vakrare personar enn deg" på norsk? Skjønner absolutt ingenting! Kan noen her plis oversette det for meg? Jeg er veldig nysgjerrig på hva det hun skriver til meg betyr. PS! Jeg er ikke fra utlandet, hvis dere lurer. Jeg er både født og oppvokst her i Norge, og bodd her i Norge hele livet, og begge foreldrene mine er også norske, så jeg er 100 % norsk. Anonymkode: 54840...ef7 Enkel oversettelse: 1) «Jeg synes du er stokk idiot, og jeg ville heller spiddet meg selv på en neve kokt spaghetti enn å ha noe mer med deg å gjøre.» 2) «Jeg ble blind på den ene øyet av å se bilde av deg, du ser så utspekulert heslig ut at trynet ditt kunne vært brukt som rustfjerner.» Så her har du sjansen – kjør på! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå