Gå til innhold

Lite sex med ff

Fremhevede innlegg

Skrevet
jordnærjinte skrev (På 29.1.2022 den 1.35):

Jeg og en gutt ga klar tale om at vi ikke var ute etter forhold og ville bare ha noen å henge med/ha sex med. Vi hadde masse sex i starten men nå henger vi hver dag, sover sammen hver dag og har nesten ikke sex lengre. Jeg vet at han er glad i sex, og han vet at jeg er glad i sex. Jeg er kåt hver dag men han tar aldri ordentlig initiativ så det blir aldri noe av. Jeg vet at jeg kan ta initiativ selv men jeg er så vant med at gutter gjør det, og nå føler jeg meg bare uattraktiv siden han ikke tar det. Og jeg vet at jeg ikke er uattraktiv. Kan noen prøve å hjelpe meg å finne ut hva greia er? 

Hvis dere bare skal henge for å ha sex er det veldig rart, at dere sover sammen hver dag og henger uten mål og mening. Kutt ut med det! Så skal du se sexen kommer tilbake igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde en FF var for sex. Hvis dere ikke har sex, er det vel ikke noe poeng i å ha ham som FF. du skriver at du mister følelser for ham, og med følelser inni bildet høres det jo mer ut som du bør være i et kjæresteforhold. 

Anonymkode: cde04...8e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...