Gå til innhold

Lite sex med ff

Anbefalte innlegg

Gjest jordnærjinte
Skrevet

Jeg og en gutt ga klar tale om at vi ikke var ute etter forhold og ville bare ha noen å henge med/ha sex med. Vi hadde masse sex i starten men nå henger vi hver dag, sover sammen hver dag og har nesten ikke sex lengre. Jeg vet at han er glad i sex, og han vet at jeg er glad i sex. Jeg er kåt hver dag men han tar aldri ordentlig initiativ så det blir aldri noe av. Jeg vet at jeg kan ta initiativ selv men jeg er så vant med at gutter gjør det, og nå føler jeg meg bare uattraktiv siden han ikke tar det. Og jeg vet at jeg ikke er uattraktiv. Kan noen prøve å hjelpe meg å finne ut hva greia er? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare spørre han? 🤔

Gjest jordnærjinte
Skrevet
FastShadesKåre skrev (4 minutter siden):

Kan du ikke bare spørre han? 🤔

Jo tenkte ta en prat med han i morgen, men bare redd for at det ødelegger sexen enda mer når jeg klager over det.. Men jeg kjenner at jeg mister litt «følelser» når vi ikke har sex

Skrevet

Dere er ikke kjærester og kan ikke kreve noe ting. Skaff deg et skikkelig forhold du. Ff er bare tøys og tull, psykisk terror!

Anonymkode: 3b633...6ca

• Liker 1
Skrevet

Eller så kan du bare forsyne deg? Ta det du ønsker. Kan jo hende at han vil at du skal starte med å klå litt. 

• Liker 2
Skrevet

Finn deg en annen ff, det er som med forhold etter en stund med samme ff blir det mindre sex, start på nytt med en annen og så bytt igjen når det blir lite også med han

Skrevet
jordnærjinte skrev (5 timer siden):

Jeg og en gutt ga klar tale om at vi ikke var ute etter forhold og ville bare ha noen å henge med/ha sex med. Vi hadde masse sex i starten men nå henger vi hver dag, sover sammen hver dag og har nesten ikke sex lengre. Jeg vet at han er glad i sex, og han vet at jeg er glad i sex. Jeg er kåt hver dag men han tar aldri ordentlig initiativ så det blir aldri noe av. Jeg vet at jeg kan ta initiativ selv men jeg er så vant med at gutter gjør det, og nå føler jeg meg bare uattraktiv siden han ikke tar det. Og jeg vet at jeg ikke er uattraktiv. Kan noen prøve å hjelpe meg å finne ut hva greia er? 

Du for ta initiativ. Ikke oppfør deg som en prinsesse. Gi han en blowjob på morgenen, ta på ham, så blir det sex på deg.

Anonymkode: f4cee...37c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

En pulevenn uten puling er bare en venn. En pulevenn du er eksklusiv med er et forhold...

• Liker 1
Gjest jordnærjinte
Skrevet

Jeg endte faktisk opp med å ta det opp med han, og nå tar han initiativ rett som det er og sexen er upåklagelig 🙈Anbefaler å si ifra om ting som plager en

Skrevet

Skaff deg skikkelig kjæreste og ha deg 5 ganger om dagen om du vil. Finn kvalitet. En ff er lavest på rangstigen og stinker dritt.

Skrevet
jordnærjinte skrev (10 timer siden):

Jeg endte faktisk opp med å ta det opp med han, og nå tar han initiativ rett som det er og sexen er upåklagelig 🙈Anbefaler å si ifra om ting som plager en

Han har sikkert like upåklagelig sex med andre damer og. Rett fra en deilig bj med Gudrun og så til deg etterpå.....må være deilig å vite hvor den penisen var rett før deg....🤢

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skaff deg skikkelig kjæreste og ha deg 5 ganger om dagen om du vil. Finn kvalitet. En ff er lavest på rangstigen og stinker dritt.

Så utrolig dannet du er. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så utrolig dannet du er. 

Ja jeg skal da ha kvalitet og et ordentlig forhold. Hvorfor skjule at en elsker en person. Jeg er heller ikke naken og deler meg til person som bare vil ha sex. Jeg er da MYE mer god nok enn til bare sex. Nei vet du hva, såpass digger jeg meg selv at her gjelder KUN følelser og seriøst forhold før jeg er naken med noen. Mitt fineste naken meg skal da ikke kastes vekk på randoms folk som ikke bryr seg om hele meg !

• Nyttig 1
Gjest jordnærjinte
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja jeg skal da ha kvalitet og et ordentlig forhold. Hvorfor skjule at en elsker en person. Jeg er heller ikke naken og deler meg til person som bare vil ha sex. Jeg er da MYE mer god nok enn til bare sex. Nei vet du hva, såpass digger jeg meg selv at her gjelder KUN følelser og seriøst forhold før jeg er naken med noen. Mitt fineste naken meg skal da ikke kastes vekk på randoms folk som ikke bryr seg om hele meg !

Godt man er forskjellig☺️Jeg er ikke ute etter forhold da jeg trives altfor godt i eget selvskap og nylig kommet ut fra et fem års langt forhold. 

Jeg digger meg selv såpass godt nok selv at jeg tillater meg å ha en fast partner der vi tilfredsstiller hverandre uten å måtte gå inn i et forhold.

Skrevet
jordnærjinte skrev (6 minutter siden):

Godt man er forskjellig☺️Jeg er ikke ute etter forhold da jeg trives altfor godt i eget selvskap og nylig kommet ut fra et fem års langt forhold. 

Jeg digger meg selv såpass godt nok selv at jeg tillater meg å ha en fast partner der vi tilfredsstiller hverandre uten å måtte gå inn i et forhold.

Da har du et forhold. Med kjærestefordeler. Ikke grin om han sexter, er på tinder og møter flere for het sex utenom deg. Og pass på livmorhalsen din. Du kan bli syk. 

Skrevet

Her er tusenkroners spørsmålet; 

Om du vet at du ikke er uattraktiv hvorfor går du til det irrasjonelle steget med å føle deg uattraktiv da? Det gir ingen mening.

Ser frem til innsikt i den kvinnelige psyke. 

Anonymkode: a4a89...bcd

Gjest jordnærjinte
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da har du et forhold. Med kjærestefordeler. Ikke grin om han sexter, er på tinder og møter flere for het sex utenom deg. Og pass på livmorhalsen din. Du kan bli syk. 

Vel, vi har en åpen dialog hvor vi begge uttrykker at vi kun har behov for å ligge med hverandre for øyeblikket og at hvis det skulle oppstå situasjoner der vi ønsker sex med andre så sier vi ifra til hverandre mtp. kjønnssykdommer. Så du ikke å bekymre deg på mine vegner 😉

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her er tusenkroners spørsmålet; 

Om du vet at du ikke er uattraktiv hvorfor går du til det irrasjonelle steget med å føle deg uattraktiv da? Det gir ingen mening.

Ser frem til innsikt i den kvinnelige psyke. 

Anonymkode: a4a89...bcd

Jeg er ei middels attraktiv jente som har stort behov og lyst på sex men lite behov for kjæreste. At jeg tar det rasjonelle steget ved å dekke mine seksuelle behov samtidig som jeg styrer unna kjæresterelaterte situasjoner jeg SELV ikke ønsker å komme i - det gjør bare at jeg føler meg attraktiv. Har god innsikt i mitt kvinnelige psyke:)

Skrevet
jordnærjinte skrev (7 timer siden):

Slik er det nok bare mer og mer av. Men stoler man på hverandre, så hvorfor ikke?

Skrevet
jordnærjinte skrev (1 time siden):

Vel, vi har en åpen dialog hvor vi begge uttrykker at vi kun har behov for å ligge med hverandre for øyeblikket og at hvis det skulle oppstå situasjoner der vi ønsker sex med andre så sier vi ifra til hverandre mtp. kjønnssykdommer. Så du ikke å bekymre deg på mine vegner 😉

Jeg er ei middels attraktiv jente som har stort behov og lyst på sex men lite behov for kjæreste. At jeg tar det rasjonelle steget ved å dekke mine seksuelle behov samtidig som jeg styrer unna kjæresterelaterte situasjoner jeg SELV ikke ønsker å komme i - det gjør bare at jeg føler meg attraktiv. Har god innsikt i mitt kvinnelige psyke:)

Du høres ut som en ønskeFF-partner. Finn deg en fyr med litt mer libido. Så kan du jo beholde han her som vanlig venn:) 

Anonymkode: 95ecf...e4c

Skrevet
jordnærjinte skrev (På 29.1.2022 den 1.47):

Jo tenkte ta en prat med han i morgen, men bare redd for at det ødelegger sexen enda mer når jeg klager over det.. Men jeg kjenner at jeg mister litt «følelser» når vi ikke har sex

Skjønner ikke problemet. Selve poenget med ff er at det er uforpliktende og uten kjærlighet, bare nyskjerrighet og begjær. Hvis du ikke føler det lengre så er det bare å droppe han og finne seg en ff som fungerer til formålet?

Anonymkode: 37456...a3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...