Gå til innhold

Fyr som avlyser i siste liten

Fremhevede innlegg

Skrevet

En fyr jeg kjenner litt fra før har invitert meg hjem til seg på middag ved et par-tre anledninger. Vi lager en avtale, og han forteller at han gleder seg. Så kommer dagen før jeg skal komme og han avlyser? Får snapper, og ser jo at han bare sitter hjemme for seg selv de kveldene jeg i utgangspunket var invitert, så skjønner ikke helt hvorfor han avlyser. Begynner å lure på om han muligens sliter med et eller annet, for det virker litt ustabilt? 

Anonymkode: a5959...51b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke gira nok på å være med deg. Når det nærmer seg, kjenner han at han ikke gidder ta seg bryet og avlyser.

Anonymkode: 954d8...2f7

• Liker 1
Skrevet

Hva slags type er han da? Hvor godt kjenner du han

Anonymkode: b0612...f99

Skrevet

Hva gir han som grunn når han avlyser?

Anonymkode: 6992f...dcc

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva slags type er han da? Hvor godt kjenner du han

Anonymkode: b0612...f99

Kjenner han ikke veldig godt men vi var kolleger for noen år siden. Tok vel et par øl sammen ved noen anledninger den gang, og da kan jeg ikke huske at han droppet ut. Men det var jo ute og ikke hjemmebesøk, så vet ikke om det er sammenlignbart. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva gir han som grunn når han avlyser?

Anonymkode: 6992f...dcc

Han har vært litt vag, men gitt uttrykk for å være sliten

Skrevet

Ikke interessert nok 

Anonymkode: 0289c...bab

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

En fyr jeg kjenner litt fra før har invitert meg hjem til seg på middag ved et par-tre anledninger. Vi lager en avtale, og han forteller at han gleder seg. Så kommer dagen før jeg skal komme og han avlyser? Får snapper, og ser jo at han bare sitter hjemme for seg selv de kveldene jeg i utgangspunket var invitert, så skjønner ikke helt hvorfor han avlyser. Begynner å lure på om han muligens sliter med et eller annet, for det virker litt ustabilt? 

Jeg har opplevd dette selv. Det viste seg at han slet med en type angst og depresjon. Jeg trodde i starten at han ikke var interessert nok og datet mange på en gang. Jeg tok kraftig feil. Han hadde en forklaring. Samtidig ble det vanskelig for meg å fortsette da han fikk angst for intimitet og 0 energi grunnet depresjon. 

Mitt beste råd; ikke bruk mer energi på denne mannen. Se videre.

Anonymkode: b6dbe...e44

• Liker 1
Skrevet

99% he is just not that into you. 

Anonymkode: b2aa7...3a8

Skrevet

Artig type. Kanskje bare vil ha bekreftelse?

Anonymkode: 924b5...f1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...