Gå til innhold

Redd for testikkelkreft...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gutt 18 år, Jeg har opplevd testikkel- og ryggsmerter. Har vært hos 5 leger og 2 urologer. Jeg har tatt blodprøve og 2 ultralyder hos to forskjellige spesialister. Begge har gitt meg garanti, og sier jeg ikke har noe å bekymre meg for. Jeg har hatt ekstrem angst, og har ikke klart å fungere i daglig livet. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Jeg mistenker at jeg fikk strekk i ryggen under et angstanfall. Hva tenker dere? er jeg trygg?

Anonymkode: 3b89d...f0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har du vært hos 7 leger, og de sier du ikke har det. Så da har du ikke det. Du burde få hjelp til å takle helseangst.

Anonymkode: 8c8ba...d9e

• Liker 2
Skrevet

Oi. Du har neppe testikkelkreft når du har blitt undersøkt så grundig. Hvis det likevel skule vise seg å være testikkelkreft kan du trøste deg med at det er kanskje den kreftformen med best statistikk mtp overlevelse og plager i ettertid. Jeg håper du får hjelp med angsten din, den høres svært hemmende ut.

Anonymkode: fc3aa...efe

• Liker 1
Skrevet

Du kan stole på legene 💙

Anonymkode: 45e43...5df

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler å be om henvisning til psykolog hvis du ikke vil gå rundt og ha det sånn. Det er mulig du har helseangst. 

Anonymkode: d7622...3ca

Skrevet

Du har ikke testikkelkreft! Helseangst er noe dritt. Har levd med det i alle år. Blir bedre av å trene. Holder angsten mer i sjakk.

Anonymkode: ec5fb...a8e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...