Gå til innhold

Treig fyr på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han svarer etter mange timer, enkelte ganger kan hele dagen gå før han svarer. Skjønner at ikke Tinder er hovedfokuset til alle der inne, men synes det er vanskelig å holde en samtale gående med en som bare titter innom nå og da? Hvordan er dynamikken når dere skriver med folk der inne? 

Anonymkode: f0a8d...4c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten leker han hard to get.  Ellers er du en av de han ikke er spesielt intressert i.

• Liker 1
Skrevet
MizzVic skrev (Akkurat nå):

Enten leker han hard to get.  Ellers er du en av de han ikke er spesielt intressert i.

Jeg tror det siste, for vi har ikke kommet såpass langt i samtalen at det er utviklet noe spesielt imellom oss enda. I hans tempo kommer vi ikke dit heller, noe det kan se ut som han lever helt fint med 😋

Så det er vanlig med mer dynamisk samtale da? At det går litt kjappere?

Skrevet

Har ikke varsler på tinder.

flytter over til messenger/snap om det er match på date

mann

Anonymkode: 3c125...f97

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror det siste, for vi har ikke kommet såpass langt i samtalen at det er utviklet noe spesielt imellom oss enda. I hans tempo kommer vi ikke dit heller, noe det kan se ut som han lever helt fint med 😋

Så det er vanlig med mer dynamisk samtale da? At det går litt kjappere?

Det kommer jo ann på.

Noen mennesker får man kjemi med raskt. Om det er kjedelig og tregt, da ER det kjedelig og tregt...

Skrevet

Er han veldig ivrig, så svarer han nokk kjapt. Ellers ikke. 
Men nå er ikke Tinder så godt egnet til kommunikasjon da - så de fleste går vel over til Snap, er mitt inntrykk.

Skrevet

Jeg er alltid så treg, men har ikke noe med interessen min å gjøre. Jeg vil jo ha tid til å svare noe ordentlig når jeg først skal svare. Ville ikke tenkt noe over det. Er uansett begrenset hvor interessert en mann kan være uten å ha møtt deg. Hvis han fortsetter å svare betyr det jo at han fortsatt ønsker å bli kjent med deg

• Liker 1
Skrevet

De som bruker lang tid på å svare er sjeldent veldig interessert. Spør han om ting da? Tar opp samtalen selv? hvis ikke ville jeg latt han gå. Hvis det er noen mennesker som bare er så trene så la dem finne hverandre, jeg gidder i alle fall ikke sånt,

Anonymkode: c580f...987

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...