AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Skrevet 28. januar 2022 Det sies at vi er litt dårlige på å gi menn komplimenter. Hva slags komplimenter setter dere mest pris på? Anonymkode: 117f4...e01
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det sies at vi er litt dårlige på å gi menn komplimenter. Hva slags komplimenter setter dere mest pris på? Anonymkode: 117f4...e01 Jeg fikk et kompliment av en kollega idag om at jeg var en bra fyr og fortjener en bra jente. Den satte jeg veldig pris på. Anonymkode: 599a3...d5f 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 Ekte mannfolk liker ikke komplimenter. Anonymkode: 2b541...76f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ekte mannfolk liker ikke komplimenter. Anonymkode: 2b541...76f Alle mennesker uavhengig av kjønn setter pris på anerkjennelse. Dette med at ekte mannfolk ikke setter pris på det er machotull. Hilsen mann. Anonymkode: 599a3...d5f 3
Michaelhe Skrevet 28. januar 2022 #6 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det sies at vi er litt dårlige på å gi menn komplimenter. Hva slags komplimenter setter dere mest pris på? Anonymkode: 117f4...e01 Det bør være i en valutta som er lett å veksle.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #7 Skrevet 28. januar 2022 Er ingen kjempefan uansett, men helst ikke utseenderelatert. Om jeg faktisk er flink til noe eller har gjort noe konkret tar jeg heller imot noe om det. Anonymkode: 5dda8...5cc 2
Kipling Skrevet 28. januar 2022 #8 Skrevet 28. januar 2022 Tror ikke du kan bomme så lenge det er reelt og så lenge det treffer noe han er stolt av. Med mindre han er en "male feminist" så er du nok rimelig safe med alt som har med maskulinitet å gjøre. Du syns klærne hans får ham til å se kjekk og mannlig ut, du syns han har flotte muskler og lurer på hvor sterk han er, du er imponert over hvor dyktig han er på (et eller annet de fleste menn liker å være gode på) osv osv. Du kan selvsagt går for andre ting også, men det kan bomme da det kan hende at han ikke liker det ved seg selv. Hvis du liker at han har veldig pent ansikt og vil si noe om det, så kan det hende at han selv syns han ser for mye ut som en fløtepus, og at komplimentet blir oppfattet som at du er enig i at han er en fløtepus. Så det blir litt mer risky. Men hvis du vet at det er en aktivitet eller hobby eller ferdighet han legger mye i å kunne, så er det nok safe uansett hva det er. Kler han seg flashy så er det nok safe å komplimentere at han er stilig, liker han godt å lage mat og gjerne lager mat til deg så er det omtrendt garantert at han vil like at du sier at han er flink til det. Osv. Så se an hva han liker og er interessert i, og gå for det. Og om du ikke finner noe eller kommer på noe, så gå for noe tradisjonelt maskulint med mindre du vet han ikke liker tradisjonell maskulinitet. 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #9 Skrevet 28. januar 2022 Ingen fordi kvinner lyver. Anonymkode: 6da4b...5c7
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #10 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle mennesker uavhengig av kjønn setter pris på anerkjennelse. Dette med at ekte mannfolk ikke setter pris på det er machotull. Hilsen mann. Anonymkode: 599a3...d5f Jeg sa «ekte» mannfolk, ikke femimenn. Anonymkode: 2b541...76f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #11 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg sa «ekte» mannfolk, ikke femimenn. Anonymkode: 2b541...76f Du er nok hard. Anonymkode: 599a3...d5f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå