Gå til innhold

Damer med utringing på jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2023 den 18.26):

Har en dame på jobben som går med utringning nærmest til navelen. Ser ut som hun går med plagg som er mer egnet for catwalken enn en 8-4 jobb hvor man møter både kollegaer og kunder. Har selv stirret, uten å mene det. Og stirrer ikke nødvednigvis fordi jeg er sleskete, men fordi jeg blir helt satt ut av at noen kan gå slik. Det er nesten som jeg må stirre litt for at det skal gå opp for meg at hun har akkurat så dyp utrigning som jeg tror hun har.  Liker ikke å stirre og føler meg som en dust. Men blir som med Action Frank og mankinien, vanskelig å ignorere plagget. 

Anonymkode: 19023...b22

Word😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 17.58):

Hun vil nok bli sett på, enten bevisst eller ubevisst. Hvorfor går noen menn med trang bukse eller skjorte?

Anonymkode: 3f812...400

Trange klær fanger mindre  vind. De er aerodynamiske og man oppnår høyere hastighet med lavere kraftforbuk.

Skrevet
AllahBallah skrev (På 28.1.2022 den 21.53):

Ja, det høres jo utenkelig ut. At menn glor på kvinner som er 10-30 år yngre enn seg selv 😅

Kanskje vi bør utvikle briller med aldersgrense til middelaldrende menn? 

Skrevet

Folk kler seg som de trives med. Ingen har noe med det, og hva man ifører seg har ingen betydning for hvordan man forventer at andre ter seg.
Å få med seg hva andre har av klær er en ting, men å stirre er noe anna. Det er aldri greit.

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (2 minutter siden):

Folk kler seg som de trives med. Ingen har noe med det, og hva man ifører seg har ingen betydning for hvordan man forventer at andre ter seg.
Å få med seg hva andre har av klær er en ting, men å stirre er noe anna. Det er aldri greit.

Man må da kunne stirre? Ingen tar jo skade av det?

Anonymkode: 732be...841

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man må da kunne stirre? Ingen tar jo skade av det?

Anonymkode: 732be...841

Nei, man kan ikke stirre, og jo det er ubehagelig. Det kan t.o.m. oppleves truende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 18.55):

Hvorfor man går sånn? Jeg bruker noen ganger utringning, men ikke dyp. Det er fordi veldig mange bluser har utringning. Høyhalset funker dårlig for meg, eller vanlig rund hals. Jeg bruker mest bluser og skjorter, som da kommer med utringning. Gjør det IKKE for at noen skal glo. Men nå er mennene som jobber der 10-30 år eldre enn meg, så jeg ser ikke for meg at det skulle skjedd heller 😄

Anonymkode: 2e3a3...5e5

Samme her, det varierer jo veldig fra bluse til bluse, men veldig mange er det jo faktisk utringning på, og har man litt størrelse på puppene vil det jo bli litt kløft. Jeg har firkantet ansikt og kler heller ikke høye halser eller rund hals. Bruker i hovedsak v-hals og da varierer det hvor dyp utringningen på dem er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...