AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #21 Skrevet 28. januar 2022 Mitt inntrykk på KG er at "kvinner kan være bi, mens menn som er bi er egentlig homo". Noe jeg selv mener er helt feil. Anonymkode: b5caa...2df 4 1
Polyester Skrevet 28. januar 2022 #22 Skrevet 28. januar 2022 Biseksuelle menn er utvilsomt de mest tiltrekkende mennene. De har liksom en bedre balanse mellom typiske feminine og maskuline personlighetstrekk, de er enkle å prate med, og de har ofte en sindig og trygg selvtillit i seg.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #23 Skrevet 28. januar 2022 Jeg var nok mer fordomsfull i mine yngre dager. Nå synes jeg det er nydelig når folk tørr å være den de faktisk er! Anonymkode: 3cbb1...40c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #24 Skrevet 28. januar 2022 Får gjøre som de vil, men det er ikke noe for meg. Anonymkode: 622b6...423 1
Rosa Dartle Skrevet 28. januar 2022 #25 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjæresten min er skikkelig manne-mann, så jeg ble litt overrasket da han sa han er litt bi-nysgjerrig. Han har hatt sex med en mann tidligere, men det var visst ikke det helt store. Han legger likevel ikke skjul på at han har en viss dragning mot menn. Noen turn-on er det definitivt ikke for min del – men heller ikke det motsatte. Jeg har ikke noe spesielt lyst til å se ham med en annen mann, men er ikke bastant mot det heller. Jeg har hatt MMF trekant i tidligere forhold, så er ikke fremmed for en slik setting hvor også mennene har sex seg imellom. Anonymkode: 8c87e...0e3 Jeg tror det er veldig mange menn som er bi-nysgjerrige, sikkert like mange som det er kvinner som er bi-nysgjerrige. Jeg tror bare det er mindre aksept for det blant kvinner. Mannen min turte ikke si det til meg før vi hadde vært sammen i veldig mange år. Jeg ville aldri tippet at han var bi-nysgjerrig. Han er en veldig maskulin fyr. Så de finnes nok overalt, de bare holder det skjult nettopp fordi det er tabu-belagt.
Rosa Dartle Skrevet 28. januar 2022 #26 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært i et forhold med en biseksuell mann tidligere, og det ble veldig turbulent nettopp pga legningen hans. Så jeg hadde nok ikke innledet et nytt forhold med en bifil/biseksuell. Anonymkode: b51eb...d4e Hvordan ble det turbulent?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #27 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hæ? Hva er det som er vanskelig å forstå ?? Jeg vil ha en mann som er en mann og som er heterofil. En mann som vil ha kuk er ikke heterofil og jeg får et helt annet syn på vedkommende. Jeg hadde ikke klart å se på dem på samme måte igjen og mest sannsynlig mistet all lyst på personen. Skal du shame meg for å svare ærlig nå? Anonymkode: 8f215...b4e For det første: En mann er en mann, uavhengig av legningen sin. For det andre: Hvis han tenner på både kuk OG fitte, så er han ikke homofil. For det tredje: At han er bifil betyr ikke automatisk at han kommer til å være utro. Men om han hadde vært utro så er det ikke garantert at han hadde vært det med en mann. Det kunne like gjerne vært med en annen kvinne. Anonymkode: e81aa...ce9 1
SlemUlv Skrevet 28. januar 2022 #28 Skrevet 28. januar 2022 Trygg16 skrev (9 timer siden): Hva synes damer om menn som er biseksuelle? Jeg har fått mange tilbakemeldinger fra damer som synes at bimenn,transer og crossdressere er turn off. Stemmer mine erfaringer? Crossdressing er ikke min ting, men siden jeg er poly kunne jeg fint vært sammen med en som liker det, om han fikk utfolde det sammen med noen andre 😃 Bi og trans har jeg ikke noe problem med 😃
SlemUlv Skrevet 28. januar 2022 #29 Skrevet 28. januar 2022 Rosa Dartle skrev (8 timer siden): Tror ikke å ha sex med transmenn eller crossdressere er noe for meg, liker veldig maskuline menn stort sett. Edit: Transkvinner derimot? Litt usikker, har ikke prøvd eller møtt noen, så det er vanskelig å si. Synes jo at veldig maskuline kvinner kan være hot. Men har veldig lyst til å prøve trekant med biseksuelle menn 😊 Bare så jeg forstår riktig.. Prøver du å si at transmenn ikke kan være veldig maskuline? Og transkvinner ikke kan være veldig feminine? 1
visp Skrevet 28. januar 2022 #30 Skrevet 28. januar 2022 Jeg hadde ikke hatt problemer med å forholde meg til det som menneske generelt, men i forhold til sex syns jeg det er avtennende. 1
Rosa Dartle Skrevet 28. januar 2022 #31 Skrevet 28. januar 2022 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Bare så jeg forstår riktig.. Prøver du å si at transmenn ikke kan være veldig maskuline? Og transkvinner ikke kan være veldig feminine? Har ikke møtt noen transkvinner 😊 Når det gjelder transmenn har forsåvidt en av dem jeg har møtt vært relativt maskulin, men fortsatt med noe av det man kan kalle feminine fakter, neglelakk, sminke osv. Men samtidig i et typisk mannsyrke som mange oppfatter som hot. Det er derfor jeg skriver «tror», jeg er relativt åpen, men hittil har jeg ikke møtt noen jeg har funnet spesielt tennende. Samtidig har jeg et ganske smalt grunnlag for å uttale meg 😊
SlemUlv Skrevet 28. januar 2022 #32 Skrevet 28. januar 2022 Rosa Dartle skrev (Akkurat nå): Har ikke møtt noen transkvinner 😊 Når det gjelder transmenn har forsåvidt en av dem jeg har møtt vært relativt maskulin, men fortsatt med noe av det man kan kalle feminine fakter, neglelakk, sminke osv. Men samtidig i et typisk mannsyrke som mange oppfatter som hot. Det er derfor jeg skriver «tror», jeg er relativt åpen, men hittil har jeg ikke møtt noen jeg har funnet spesielt tennende. Samtidig har jeg et ganske smalt grunnlag for å uttale meg 😊 Oki, takk for oppklaringen Personlig har jeg møtt flere skikkelige maskuline transmenn, og feminine (heterofile) cis-menn. Og samme med kvinner 😃 Det er moro å se hvor vidt spekteret faktisk er!
Rosa Dartle Skrevet 28. januar 2022 #33 Skrevet 28. januar 2022 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Oki, takk for oppklaringen Personlig har jeg møtt flere skikkelige maskuline transmenn, og feminine (heterofile) cis-menn. Og samme med kvinner 😃 Det er moro å se hvor vidt spekteret faktisk er! Det er ikke så mange åpne transpersoner her jeg bor, for å si det sånn 😄 Men de biseksuelle mennene jeg har møtt (ikke møtt noen bifile), har alltid vært veldig maskuline. 1
SlemUlv Skrevet 28. januar 2022 #34 Skrevet 28. januar 2022 Rosa Dartle skrev (1 minutt siden): Det er ikke så mange åpne transpersoner her jeg bor, for å si det sånn 😄 Men de biseksuelle mennene jeg har møtt (ikke møtt noen bifile), har alltid vært veldig maskuline. Jeg er fra stavanger, og bor i Oslo. Og er del av BDSM miljøet.. jeg er nok over gjennomsnittet eksponert for litt av hvert!
Rosa Dartle Skrevet 28. januar 2022 #35 Skrevet 28. januar 2022 SlemUlv skrev (4 minutter siden): Jeg er fra stavanger, og bor i Oslo. Og er del av BDSM miljøet.. jeg er nok over gjennomsnittet eksponert for litt av hvert! Litt mer enn meg, sannsynligvis 😄
Trygg16 Skrevet 29. januar 2022 Forfatter #36 Skrevet 29. januar 2022 De bimenn jeg har møtt har vært både feminine og maskuline,ikke noen ensartet gruppe.Jeg er maskulin og foretrekker de som er feminine. Ser at det er større aksept for bidamer,både de som er i forhold og de som ikke er det. Har heller ikke noe inntrykk av at de som er bi er mindre trofaste enn andre. Det tror jeg handler mer om personlighet og legning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå